APedersen Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Kooos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 gleder meg til du får senka, da blir den finfin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Blir 1. over fartsdumpene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Heheh, ikke gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Haha, neida, så ille blir det vel ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Jeg kan ikke røre meg over fartsdumper med sommerhøyden, går akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Oi. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Sucks to roll hard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Savner gammle coupe`n min når jeg så denne Pen bil og felga såg meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Savner gammle coupe`n min når jeg så denne Pen bil og felga såg meget bra ut Takk for det! Tror jeg aldri kommer til å ville ha noe annet enn Coupe nå som jeg først har kjøpt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Så jo veldig pen og velholdt ut denne Blir bra med litt senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Først blir det chipping Så senk på neste lønning tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Heihei. Nå begynner det å skje saker igjen her! Nå har lønning endelig kommet inn på konto, og skal like fort ut. I løpet av denne uken skal jeg jazze opp 320en. Den får smake litt på ESS Stage 2 software. Noen som har erfaring med ESS-tuning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 ESS ja, hovedkvarter i Aremark. Dyktige på kompressor, og jeg går nesten ut i fra de også er gode på mapping siden de har levert såpass mye kompressor+motorstyring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Stemmer. Har egentlig ikke hørt noe negativt eller positivt sånn konkret. Tror det skal bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå