Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å ta denne jobben hos BMW, eller på noe som helst verksted, er vel unødvendig. Det skal jo bare skrus to-tre skruer på dekselet, og lodde på pluggen, som Johannes1993 tydeligvis har gjort.

Husk forøvrig at sensoren skal dyttes inn i klipset i lengeretning, og ikke klipses inn :)

Skrevet

Ja, jeg vet det. Det var bare for å sette prisene og arbeidet litt perspektiv.

Men om man har senket bilen, så må man frem med jekken, og da er det litt mer arbeid. I tillegg så må man ty til loddebolt, og det er jo ikke alle som har det.

Så det så.

Skrevet
Høyre side foran, bøy deg ned, så ser du en liten tapp...Men min viste minus etter jeg koblet den ifra/til med 2 min mellomrom..Måtte koble ifra batteriet i 10 min...funket igjen

Kanskje det funker for deg også, verdt et forsøk

Det ligger en forsinkelse i instrumentet, så det er bare å koble den på og tut og kjør. Den går seg til etter ei lita stund. :)

Skrevet

aah :) men nå mangler jeg bare å få kjøpt meg sensoren :) så da ser jeg vell til at den kommer seg etter en liten stund da :) tenkte bestille de dekslene under bilen foran fra ebay, ettersom at det virker som at alle som har kræsjet har kræsjet med fronten så de er gåene :/

Skrevet

Hvis du ikke er så pirkete så kan du la være å kjøpe dekselet. Og bare feste sensoren i skjermen eller et annet trygt sted. Litt langt unna varme steder i motoren. :-) Funker fint.

Skrevet

Husk at dersom du skal ha M-fanger så skal du ha andre lokariskjermer (det du kaller deksler). Disse er ikke like på std. og M-fanger..

Skrevet

Hvordan skifter man lower enginecover Mitt er knekt etter mye snø slik at A/C vifta durer? Tok av fangeren, men det er mer som må av?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...