|Anders| Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Grom bil og grom motor : ) Hva heter felgene forresten? Er ikke tilfeldigvis Zito? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Takker. Felgene heter Zito ZL111 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Anders| Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Bare hyggelig : ) Kjører selv e9xx. da en 07' e92 320CD M-sport : ) veldig morro bil å kjøre ; ) Vurderer nye felger, og da jeg så de felgene du hadde så ble jeg rett og slett litt keen på å få tak i samme selv : ) Ligger tråd om bilen min her på forumet også : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Klør i fingrene etter å montere dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Hei , har du solgt felgene som fulgte med bilen, de 18" type 162? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 162 felgene er til salgs. 5000. Monterte coilovers idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Takk. Her er noen bilder med bilen på bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 ble god høyde nå ja men litt spacer bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Sweet bil.! lekker høyde på den etter senken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Dette ble litt vel harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Dette ble litt vel harry Absolutt på ingen måte... stilig!!! Blitt fin den! tommer og et på felgene? Er betydelig meir konkav dei hjula der enn ch mine på min e91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Dette ble litt vel harry Absolutt på ingen måte... stilig!!! Blitt fin den! tommer og et på felgene? Er betydelig meir konkav dei hjula der enn ch mine på min e91 Takker. De er mye mer synlig i virkeligheten enn på bildet, så det blir nok å lakkere dem svart. Felgene er 8.5x19 et35 og 9.5x19 et35. I morgen skal jeg montere denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Er det RPI scoop du har montert i? Hvor handlet du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Er det RPI scoop du har montert i? Hvor handlet du? Stemmer det. Kjøpte de på ebay av en privatperson. De gav som forventet ingen merkbar effektforskjell, men det virker som de hjelper litt på forbruket. Jeg resatte snittforbruket ved kaldstart og kjørte 2 mil, det gav ett snitt på 0.87 på mila. Tidligere har jeg slitt med å få den under 0.9 ved samme øvelse. Passformen sto ikke til prisen. De måtte tvinges på plass. Jeg har også en BMS powerbox liggende på posten. Denne skal gjøre samme nytte som sprintbooster samtidig som de lover litt ekstra effekt. Jeg tar effektøkningen med en klype salt, men de som har kjøpt den påstår at "throttle re-mappingen" alene er verdt prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå