Thewiz Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Nydelig E91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Takker. Prøvde meg litt på HDR i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Behold denne bilen et par år til, så kan jeg kjøpe den av deg hvis du ønsker å selge Ser på E91 selv, men det er klin umulig å finne en 325 bensin med manuell i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Behold denne bilen et par år til, så kan jeg kjøpe den av deg hvis du ønsker å selge Ser på E91 selv, men det er klin umulig å finne en 325 bensin med manuell i Norge. Hehe, Azeton her på forumet har allerede krevd førsterett til å kjøpe den. Det ligger en e91 325 bensin manuell på finn, men den koster 100k mer enn denne gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Ah, faen Hvis din kostet 100k mindre må jeg si det var et veldig godt kjøp mtp hvor vanskelig det er å få tak i disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Flott bil ':D må titte innom her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Lekker bil! Og lekkert med HDR så lenge det brukes riktig. Og det synes jeg du fikk til spesielt med det øverste bildet, det var nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Missunner deg motoren din Yngve. Snakket med en kompis her om dagen som hadde sittet på med en e92 325ia som hadde vært innom Mosselmann. mosselmann tuning 325i. Det hadde vært noe for bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Missunner deg motoren din Yngve. Snakket med en kompis her om dagen som hadde sittet på med en e92 325ia som hadde vært innom Mosselmann. mosselmann tuning 325i. Det hadde vært noe for bilen din Den pakken der passer nok dårlig på min motor som er 2.5 liter. Takker for fine tilbakemeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Ble sittende å lese om oppdatering av moduler og endte til slutt med å prøve meg på det selv. Fikk oppdatert programvaren til motorstyring, takluke, speedometer etc. Men når jeg begynte å oppdatere Idrive, gikk det galt. Disse bilene trekker ekstremt mye strøm i perioder under koding og Idrive oppdateringen tar 7 timer. En 50A strømforsyning gjorde susen, så nå er snart all software på bilen oppdatert. Det er veldig lærerikt å holde på med koding og oppdateringer. Fremtidige planer er å ettermontere Idrivekontroll til den nye typen og muligens ettermontere bluetooth og talekontroll. Har også kodet sånn at bremselys og nødblink blinker når ABS slår inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Hvordan ble den nye oppdateringen på takluken? ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 så kvar gång du e ute å sladde på vinteren så slåt nødblinken seg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Jeg kan skjønne den med at bremselysa blinker, men nødblinkersene...? DET hadde aldri jeg gidda ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 så kvar gång du e ute å sladde på vinteren så slåt nødblinken seg på? Må deakselerere mer enn 5m/s^2 for at det skal skje. Sånn skal det se ut. Skal prøve å øke blinkfrekvensen litt. Her er kodene som har blitt brukt. BFD står for brake force display. Tror BFD1 er lett deakselerasjon mens BFD2 er over 5m/s^2. Må forske litt på hva de forskjellige paragmeteree gjør, for jeg kan tenke meg å kode likt som på 1M i filmen under: BFD_1_BL_M_ERSCH_BILDwert_03BFD_1_BLINK_FREQ_AUSwert_01BFD_1_BLINK_FREQ_EINwert_01BFD_1_ENTPRELL_ABSwert_01BFD_1_ENTPRELL_AXwert_01BFD_1_MIN_GESCHWwert_01BFD_1_NSL_ERSCH_BILDwert_03BFD_1_RL_BL_1_ERSCH_BILDwert_03BFD_1_RL_BL_2_ERSCH_BILDwert_03BFD_1_RL_BL_ERSCH_BILDwert_01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakash Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Hvilke program bruker du til å gjøre oppdateringer/koding? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå