Sviddgummi Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 I går tok vi turen til psycho tuning for å filme første oppstart av passaten med ls1 v8 og rwd. Se filmen! http://www.sviddgummi.no/27850/vw-passa ... -oppstart/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Første passaten jeg synes er qul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Det der kan bli jævlig tøft:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sviddgummi Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Vel, bilen ser ut til å fungere kjempe bra om dagen! Litt problemer med å få pressa på plass da deler til kittet ikke var til motoren og derfor måtte man vente på nye smådeler. Men på DHB kom alt på plass og da ble bilen testet med presse og fungerer perfekt! Og her er et videoklipp fra DHB da du virkelig hører pressa jobbe! 4. gir burnout! Så, hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Groooom lyd ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Hvorfor er dette postet på et bmwforum? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Trekker tilbake det jeg sa tidligere i denne tråden, det blei veldig lang unna tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Hvorfor er dette postet på et bmwforum? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sviddgummi Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Bilen ble veldig kul! En bil du ved første øyekast ikke skjønner hvorfor er ute på en bane, men så fort den gir på eller ruser litt så skjønner du noe er annerledes. Det er BMW understell og driv på den, så er en blandingsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iz4k Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Trekker tilbake det jeg sa tidligere i denne tråden, det blei veldig lang unna tøft! Godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Bilen ville vært mye tøffere uten stygge lykter, frontfanger og sideskjørt. Men nå er jeg ikke blant de som synes at Gatebil er noe kult, så denne er kanskje ment for andre. Uvanlig prosjekt iallefall, det skal dere ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 grusom passat ass. fangeren og lyktene der da vet ikke hvorfor men jeg klarer bare ikke vag. spesielt det fra den tidsalderen der, sent 90-tidlig 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhaage Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 ufattelig stygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Jeg skjønner ikke hvem som gidder å sette på slike jalla lykter. Direkte stygg bil. Var ikke så mye annet som var pent heller, men da fikk du ihvertfall min mening, som du ba om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå