wicky124 Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 MENER!!! det var en eller annen her som la ut link av 4 stk alpina sjuere...3 stk e38 og 1 stk e32... i asker ett eller annet sted... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 "MENER!!! det var en eller annen her som la ut link av 4 stk alpina sjuere...3 stk e38 og 1 stk e32... i asker ett eller annet sted..." Dette er jo en annen da. Men en rå samling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Nyedelig bil. Her må vi få flere bilder! Må nok innrømme en viss sjalusi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 åfyfan....mmmm grattis med nyyyydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Dette er et skikkelig entusiast-kjøp! Godt å se folk som bruker penger på SKIKKELIGE biler, og ikke pizzabiler med diesel. Bra at du skal ha skilt på bilen, en slik bil fortjener å bli brukt. Vet at det går en original E32 B12 (blå) i Rakkestad (Østfold) - bruksbil/helårsbil som visstnok funker som pokker til formålet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 "MENER!!! det var en eller annen her som la ut link av 4 stk alpina sjuere...3 stk e38 og 1 stk e32... i asker ett eller annet sted..." Dette er jo en annen da. Men en rå samling Det er nok den der wicky tenker på ja, bare det var 2 x e38 1 x e34 1 x e32 grom samling ja! så tror nok christian må ta seg en prat med den karen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 "MENER!!! det var en eller annen her som la ut link av 4 stk alpina sjuere...3 stk e38 og 1 stk e32... i asker ett eller annet sted..." Dette er jo en annen da. Men en rå samling Det er nok den der wicky tenker på ja, bare det var 2 x e38 1 x e34 1 x e32 grom samling ja! så tror nok christian må ta seg en prat med den karen der Har vært ved den nevnte garasjen et par ganger da jeg kjenner sønnen En finfin samling med noen strøkne Alpinaer! Står også en Brabus CLS(Rocket) pluss en gammel Ford Taunus der Føyer meg i rekken av gratulasjoner til trådstarter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Gratulere..fin bil det der:) Hakket etter b10 bi turboen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Fy søren, dette er en drømmebil! Gratulerer:D Hadde storkost meg med den der, hva er planene? Kommer du på BMW-treff til våren? Takk for det:) Ja en nydelig bil, heller ikke mange som er til salgs i verden for tiden. Yes bilen vil være på de fleste Bmw treff rundt Oslo området. Ses der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Gratulerer så mye! Og for en vanvittig lekker bil, ut i fra heller dårlige bilder så ser den jo riktig så hel og pen ut Håper du legger ut flere bilder av vidunderet Godt at Norge berikes med enda en Alpina BMW, er alt for få av dem her. Skal du ha skilter på bilen også? Takktakk, Bedre og flere bilder av bilen kommer etterhvert. Ja tror det er 3 stk B12 5,0 i Norge nå for tiden inkludert min, en bil nr 4 ble vraket for lenge siden ifølge http://www.alpina-archive.com Skilter skal jeg ha på bilen, nærmere sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Se der ja, nok tråden;) Sigurd som sladra om alpina'n din:p men fy flate så lekker! Du får skrike ut når du skal ut og cruise med den, for jeg sitter gjerne på! så får jeg heller skylde deg en tur med noe gromt til senere:p Hehe skal jeg gjøre Blir jo Bmw treff til våren/sommeren også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Dette er en seriøst grom 7-serie. Kan ikke komme på å ha sett noen e32 b12'er her på forumet. Din ser ut som at er i meget bra stand også? Kan du fortelle litt om specsene på e32 alpina b12? Mange Alpinaer mangler mye papirer osv, men invoice kan betilles fra Alpina.de Bilen min har heldigvis alt av servicehefter og all dokumentasjon, noe som har mye å si. Eneste som er dritt er at jeg ikke kan Japansk akkurat, får skaffe en tolk etterhvert hehe. Based on BMW 750i (E32) Production 7/1988 - 1/1994 ALPINA Engine D1: Cylinder 12 Capacity cm³ 4988 Max output kW/hp 257 / 350 Max torque Nm 470 Performance: Acceleration 0-100km/h s 6.9 Top speed km/h over 275 Fuel consumption: at 90km/h l/100km 8.8 at 120km/h l/100km 10.7 Urban l/100km 19.4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 "MENER!!! det var en eller annen her som la ut link av 4 stk alpina sjuere...3 stk e38 og 1 stk e32... i asker ett eller annet sted..." Dette er jo en annen da. Men en rå samling Det er nok den der wicky tenker på ja, bare det var 2 x e38 1 x e34 1 x e32 grom samling ja! så tror nok christian må ta seg en prat med den karen der Inderhus heter eier, de fleste av bilene er solgt. Utenom e32 og e34, han importerer div biler. Snakket med eier føre jeg hentet bil i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Gratulere..fin bil det der:)Hakket etter b10 bi turboen min Takktakk Du må få opprettet en tråd om din også! B10 er flotte biler, og hvertfall 4,6 og biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Jeg tror jeg hater deg litt. Du har kjøpt drømmen min, din dritt. =(( Hehe ja man må handle og ikke drømme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå