Marionette Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Griserått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Takk for det, og takk Even for fine bilder. Det var deilig og kjøre denne på tur, uten frieksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Knallfin apina! Det blei ikke lagd noen touring av biturbo eller? sent from a galaxy far far away... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Nei, denne ble bygd av et firma som het Manhart tuning. De ribbet bilen og monterte alpinasakene, motor, drivverk, eksos, bremser, instrument, ratt, gearkule, osv . Dette ble gjort rett etter at bilen var kjøpt ny i Norge. Alt dette er godkjent av Tuv, og selvfølgelig i Norge, i vognkortet heter den alpina b10 biturbo. Det er laget en til, min er nr.001 Men det er klart, den blir aldri en ekte alpina med alpina chassienummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Jeg er mye kulere en deg Pass deg Men jeg kan bli dobbelt så stor som deg!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Hvilke planer har du nå.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 ingen planer Ronny;)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 En ting jeg ikke har lagt merke på bilen din før nå. Har du Alpina-leppe fra 4.0/4.6? Har ikke leppa til BiTurbo egentlig luftinntak på midten, 3.5 tett, og V8 på sidene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Ja det er helt riktig, det satt jo opprinnelig m5 fanger på den, noe jeg tenkte var lurt og bytte ut da den allikevel skulle pusses opp etter hærverket. Jeg bestilte da spoiler fra koed, og klarte å bestille FEIL, men i og med at dette er en litt sånn tvilsom alpina, så gadd jeg ikke gjøre noe med det. Jeg syns egentlig den er finere også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Ble jo vellykket, kanskje den som hører best hjemme på touring uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Det var veldig å størrelsesmessig forskjell det var på bilene på det nederste bildet, bra synsbedrag Har du noen artige planer for den røde, ser ut som den kunne trenge enn kjælig hånd og det er jo du kjent for å gi til E34er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 Den røde har jeg ikke tid til, så jeg tar ut den originale radioen, og kjører den på dynga. Idiotisk kjøp av meg Synd, for den er egentlig veldig bra teknisk, og veldig lite rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Da synes jeg du ikke skulle kaste den, gode E34er er ikke like lett på oppdrive lengere dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Du må kjöpe neste nr av BMWcar ! Juni nr Der er det en reportasje om en B10 Touring ! Også one of à kind !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Den røde har jeg ikke tid til, så jeg tar ut den originale radioen, og kjører den på dynga. Idiotisk kjøp av meg Synd, for den er egentlig veldig bra teknisk, og veldig lite rust. ja er farlig å kanskje selge videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå