Gå til innhold

Alpina b10 btt

johnja
 Share

Anbefalte innlegg

Nei, denne ble bygd av et firma som het Manhart tuning. De ribbet bilen og monterte alpinasakene, motor, drivverk, eksos, bremser, instrument, ratt, gearkule, osv . Dette ble gjort rett etter at bilen var kjøpt ny i Norge.

Alt dette er godkjent av Tuv, og selvfølgelig i Norge, i vognkortet heter den alpina b10 biturbo.

Det er laget en til, min er nr.001

Men det er klart, den blir aldri en ekte alpina med alpina chassienummer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ja det er helt riktig, det satt jo opprinnelig m5 fanger på den, noe jeg tenkte var lurt og bytte ut da den allikevel skulle pusses opp etter hærverket.

Jeg bestilte da spoiler fra koed, og klarte å bestille FEIL, men i og med at dette er en litt sånn tvilsom alpina, så gadd jeg ikke gjøre noe med det. Jeg syns egentlig den er finere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig å størrelsesmessig forskjell det var på bilene på det nederste bildet, bra synsbedrag :)

Har du noen artige planer for den røde, ser ut som den kunne trenge enn kjælig hånd og det er jo du kjent for å gi til E34er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde har jeg ikke tid til, så jeg tar ut den originale radioen, og kjører den på dynga. Idiotisk kjøp av meg :oops:

Synd, for den er egentlig veldig bra teknisk, og veldig lite rust.

ja er farlig å kanskje selge videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...