Kristian Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Din tulling! ( du skjønner hva jeg mener;) ) spent på bilder nå ja, skal du beholde alle bilene, eller skal du selge noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Det er ikke brukt donor bil, den ble kjøpt ny og bygd av alpina. Den står nå til rep etter innbrudd og hærverk, så venter litt med bilder. Hele bilen var ripet opp, og tenningslås defekt. Men dette blir da rep på bmw verksted, inkl hellakkering og nye alpinastriper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 He he. Da kan jeg vel få gratulere deg. \:D/ Blir helt rå den bilsamlingen du har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Er så massivt misunnelig på den bilparken din. Ser frem til bilder av nyinvisteringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Er så massivt misunnelig på den bilparken din. Ser frem til bilder av nyinvisteringen. +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Din tulling! ( du skjønner hva jeg mener;) ) spent på bilder nå ja, skal du beholde alle bilene, eller skal du selge noen? Hehe, point taken Må vel beholde de, men man vet aldri. Kjenner at det skal litt til og kvitte seg med noen av disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Jeg kommer nedover som sjåfør når du skal ha bilene på treff og utstilling:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Jeg kommer nedover som sjåfør når du skal ha bilene på treff og utstilling:) Jeg trenger to!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Jeg kommer nedover som sjåfør når du skal ha bilene på treff og utstilling:) Så bra da! Da er vi to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Hærlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Vi vil ha bilder... gode bilder.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Gratulerer! Du har vel norges grommeste E34 park nå Litt nyskjerrig på hvorfor det ble så mange innkjøp iløpet av så kort tid? Vunnet i lotto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Gratulerer! Du har vel norges grommeste E34 park nå Litt nyskjerrig på hvorfor det ble så mange innkjøp iløpet av så kort tid? Vunnet i lotto? Neida, har bare levd ei stund Også er jo dette litt spes biler, men er ferdig med e34 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Grattis med nybil! gleder meg til bilder! og spesielt av motorrommet, for det her har jeg ikke hørt om før :S og ikke minst hele bilsamlingen din samlet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Bare siden jeg handlet med deg i fjor, har du hatt en bilpark jeg kun har i mine villeste drømmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå