Gå til innhold

Sonora metallic 1 Serie E87 2006 Mye utstyr++ Luftes for eventuelt salg!


 Share

Anbefalte innlegg

Det der så utrolig tøft ut!

 

Det gjorde det! :D

Gleder meg til å få den fangeren! 

 

Tror det kan bli veldig bra med 19" M6 felgene og i Sonora Metallic fargen! 

Forhåpentligvis passer mine nåværende tåkelys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-tech tåkelysene passer :) ihvertfall på min 1M fanger ifra JOM..min er ganske lav også og med carbon sliptter så er det fort mulig at jeg kommer til å skrape en del :P får se hvor lavt det blir :)

 

Åhh, så bra! :D Da er det håp, for det er JOM fangeren jeg å venter på!

Har du bilde av bilen din med den fangeren på eller?? Blei det bra? :)

Jaa det kan jeg tenke meg, så veldig lav ut også uten splittere så blir spennende å se med fartsdumper framover da hehe ;)

Så fint at alle fartsdumpene her jeg er bor er som en diger fjelltopp da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La forresten merke til at den 1M fangeren som det ble lagt ut bilde av her på tråden for en god stund siden, ikke er lik som den 1M fangeren jeg postet bilde av her om dagen! :o Visste ikke at det var noe forskjell jeg men tydeligvis finnes det flere varianter da :)

 

Det er denne jeg har bestilt, og det er denne som er så og si identisk med den originale 1M fangeren bortsett fra bredden da :)

Synes den så best ut av disse to!

post-67554-0-37914500-1402080762.jpg

 

Denne ble det postet bilde av for en stund tilbake, men la merke til i går at den er jo forskjellig fra den over.

For det første så senker den ikke like mye.. og den kanten på fangeren som går opp på slutten ved lyktene på fangeren over, den går jo rett ut til siden på dette bildet. Dette er en E81 da, men de bruker jo like fangere, så dette er nok ikke JOM sin variant tror jeg. Er jo heller ikke tåkelys på denne  :) Syntes den ovenfor var kulere :P

post-47960-0-10319700-1386029967.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har jo en JOM fanger liggende i nabo rommet her og den ser mere ut som den hvite enn den over.. man kan jo få disse 1m fangerene med OG uten grøftelys på gs :)

og hvis denne er en orginal fanger som er bygd om så har de gjort en kjempe jobb ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste her er en original fanger modifisert til å passe på biler med standard-skjermer.

Ahaa okei skjønner! :)

 

Men den øverste JOM fangeren ligner jo egentlig mer på 1M fangeren gjør den ikke? Utenom tåkelysa da, men ellers så ligner jo den mer enn den hvite etter hva jeg klarer å se :) Den øverste samt den originale 1M fangeren har jo sånn buet kant på fangeren som vrir seg opp mot enden av lykta, men det har ikke den hvite under.

Men siden den er modifisert så har de sikkert miksa og triksa litt for å få den til å passe, så er nok derfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jo den modifiserte 1m fangeren øverst og så ekte 1m fanger i midten og så jom sin 1m fanger nederst, og utifra de så ligner jo egentlig den JOM fangeren nederst mest på den orginale synes jeg! :)
Den øverste er anderldes, og er mindre, samt at linjene på fangerne går anderledes ser det ut som.

 

Tøft at de har laget plass for tåkelys, det burde jo vært på BMW 1M også, tror det hadde sett kulere ut :D

 

post-47960-0-10319700-1386029967.jpg

 

attachment.php?attachmentid=696070&stc=1

 

 

image_5111293JOM_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har jo en JOM fanger liggende i nabo rommet her og den ser mere ut som den hvite enn den over.. man kan jo få disse 1m fangerene med OG uten grøftelys på gs :)

og hvis denne er en orginal fanger som er bygd om så har de gjort en kjempe jobb ihvertfall :)

 

Så du har en 1M JOM fanger liggende, men den ligner ikke på den på det nederste bilde på min forrige post eller men heller på den hvite øverst? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke usannsynlig at den hvite har brukt deler fra en vanlig fanger, og derfor ser slik ut.

Utover det synes jeg den på den hvite ser mye bedre ut enn den andre over her, jeg synes de linjene på sidene var altfor "synlige", og det var liksom noe som ikke stemte helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke usannsynlig at den hvite har brukt deler fra en vanlig fanger, og derfor ser slik ut.

Utover det synes jeg den på den hvite ser mye bedre ut enn den andre over her, jeg synes de linjene på sidene var altfor "synlige", og det var liksom noe som ikke stemte helt.

Nei det kan jo hende :)

 

Åjaa ja nei veit ikke helt jeg, synes egentlig litt omvendt jeg :P hehe 

Synes det så tøffere ut med den JOM fangeren jeg da siden den gjør fronten lavere, og linjene under lykta og grillen så mer lik ut som på 1M fangeren.

Tåkelys er jo også et pluss for min del!

 

Men men smak og behag da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli fin denne her :)

 

Men har du funnet angel eyes & tåkelys kombo som fungerer til fargen ? har prøvd mange lys med forskjellige temperaturer men blir aldri helt fornøyd.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :)

 

Har ikke prøvd så mye forskjellig egentlig. Hadde xenon i tåkelysene før sammen med både gule og hvite angel eyes og begge deler fungerte egentlig ganske bra syntes jeg.

 

Har nå hvite angel eyes ringer, med hvite halogen pærer i tåkelysa ( de er jo mye mer gule enn hvite xenon pærer), og det synes jeg egentlig fungerer bra! :)

Hadde 6000k pærer i xenon og angel eyes når hadde det tidligere, og det så veldig kult ut!

 

Når jeg nå får meg 1M fanger og bi-xenon lykter så blir det nok hvite ringer i lyktene, og LED lys i tåkelysene, så da blir det hvitt både oppe og nede!

Det tror jeg blir tøft :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...