Gå til innhold

Sonora metallic 1 Serie E87 2006 Mye utstyr++ Luftes for eventuelt salg!


 Share

Anbefalte innlegg

Takk! :)

 

Har ikke prøvd så mye forskjellig egentlig. Hadde xenon i tåkelysene før sammen med både gule og hvite angel eyes og begge deler fungerte egentlig ganske bra syntes jeg.

 

Har nå hvite angel eyes ringer, med hvite halogen pærer i tåkelysa ( de er jo mye mer gule enn hvite xenon pærer), og det synes jeg egentlig fungerer bra! :)

Hadde 6000k pærer i xenon og angel eyes når hadde det tidligere, og det så veldig kult ut!

 

Når jeg nå får meg 1M fanger og bi-xenon lykter så blir det nok hvite ringer i lyktene, og LED lys i tåkelysene, så da blir det hvitt både oppe og nede!

Det tror jeg blir tøft :D

 

1M front blir gromt :D

 

Prøver med LED i grøft sammen med 6000K LED i angel eyes i første omgang :)

Ellers prøver jeg med denne fargen i AE og nesten lik farge i grøft.

post-81389-0-88543700-1402524479_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1M front blir gromt :D

 

Prøver med LED i grøft sammen med 6000K LED i angel eyes i første omgang :)

Ellers prøver jeg med denne fargen i AE og nesten lik farge i grøft.

 

Håper det :D

 

Det tror jeg kommer til å være en god kombinasjon! :)

Åssen LED pærer tenkte du å bruke?

Vet man får både billige LED pærer og LED pærer med egne ballaster, men de koster jo fort litt da :)

 

Er det lovlig med sånn farge da? :) Er vel bare gult og hvitt som er lov? Så kult ut da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det :D

 

Det tror jeg kommer til å være en god kombinasjon! :)

Åssen LED pærer tenkte du å bruke?

Vet man får både billige LED pærer og LED pærer med egne ballaster, men de koster jo fort litt da :)

 

Er det lovlig med sånn farge da? :) Er vel bare gult og hvitt som er lov? Så kult ut da ;)

 :) sett litt på ekstralys.no. der har de gode tilbud og har hatt god erfaring med pærene derfra :D 

 

Vet ikke om det er lov , men håper det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekstralys.no er å kaste penger ut av vinduet spør du meg,.. handle på ebay.. tar jo litt tid før du får ting men når det koster 70% mindre så er det verdt det.. er veldig ofte man kjenner igjen produktene fra ekstralys også :)

 

Det er veldig sant det du sier :) men er så kjedelig å vente når man vet man kan få det innen et par dager.

 

Skal dog prøve å se litt på ebay :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig sant det du sier :) men er så kjedelig å vente når man vet man kan få det innen et par dager.

 

Skal dog prøve å se litt på ebay :)

 

Ebay er tingen, billig og ofte er produktene ganske bra også! :) Mye dårlig også, men så billig at det ikke gjør noe iblant .P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var BI-XENON ettermontert på bilen min!!! :D

Blei veldig tøft, og veldig bra lys :D

 

Var ikke bare bare å sette på... 

Fulgte alle guider jeg kunne finne, men disse er laget for 3 serien, og det fungerte ikke akkurat etter guiden for min 1 serie.

Mye av guidene jeg fant fungerte delvis, men noen av punktene som for eksempel å få til bi-xenon shutter mekanismen for fjernlys måtte jeg finne ut på egen hånd da andre guider ikke fungerte, men fikk det til! :P

 

Etter hva jeg kan se på diverse forum også, så ser jeg alle som ettermonterer facelift bi-xenon lykter, har facelift bil. Det er ingen/eller veldig få som har skrevet noe om å ettermontere facelift lyktene på en pre-facelift 1 serie, altså laget før 03/2007.

Så ledningene er ikke helt like, og siden man må bytte til en FRM2 eller FRM3 lysenhet, så måtte noen ledninger endres for å få det til å fungere :)

 

Blant annet så fant jeg ut at etter at jeg byttet lysenhet, så blei angel eye ledningen forskjellig. Så plutselig så gikk ledningen fra lysenheten som skulle til corner led som 3 serien har, til mine angel eyes og da blei det feil med volt og slikt så bilen dreiv å skrudde av parklysa mine på høyre side. Fant heldigvis dette ut så fikk flyttet angel eyes pinnen i lysenheten til der hvor den faktisk skulle være. 

Tilsammen så flytta jeg 4 ledninger i lysenhet kontakten, og 2 ledninger i hver kontakt til hver lykt.

 

Var ikke like lett som jeg hadde sett for meg, men fikk det til til slutt :D Så veldig fornøyd nå!! :)

Skal lage en detaljert guide om det :)

 

Fikk også kodet opp styrken på angel eysa, så nå kjører jeg 13,7 volt på disse, og de blei sterke og fine :D

 

Her er noen bilder:

post-67554-0-85527400-1402989997_thumb.j

post-67554-0-40370200-1402989950_thumb.j

post-67554-0-10465800-1402989963_thumb.j

post-67554-0-43324100-1402989973_thumb.j

post-67554-0-89980000-1402990105_thumb.j

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er alt av koding på plass!

Velkomstlys med tåkelys og angel eyes, og følg med hjem lys med nøkkelen! :)

Alt av lys fungerer, og ingen feilmeldinger! Livet smiler :D

 

Tenkte å kjøpe meg 80w led pære til angel eysa, det tror jeg blir meget sterkt og veldig kult!

Lyser ganske sterkt nå også i dagslys med den originale philips 35w halogen pære også etter jeg koda volten.

 

Her er noen bilder i dagslys:

post-67554-0-46549100-1403214869_thumb.j

post-67554-0-77017400-1403214889_thumb.j

post-67554-0-61411600-1403214905_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...