Gå til innhold

Sonora metallic 1 Serie E87 2006 Mye utstyr++ Luftes for eventuelt salg!


 Share

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp nå!

Hadde egentlig funnet disse til en grei pris og tror de ville passet bra:

88_641255244.jpg

g5zrci6egs2rtxk3kxml.jpeg

Men så fant jeg disse til samme pris! M6 replica felger 18"

attachment.php?attachmentid=223143&stc=1&d=1199690193

MBM6%20Sil%20E60%2020in%20Sil-GM%201.jpg

Fant dette bildet med M6 felgene på samme bil som meg med samme farge :) Dette er 17" da men ser jo veldig bra ut :)

picture.php?albumid=5825&pictureid=32246

Hvem ser best ut??

Heller nesten litt mer mot m6 felgene akkurat nå :)

Hva syns dere? Hjelp meg, plss! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M6 felgene ser også kule ut, men dog ikke på det nederste bilde. Du må opp i størrelse. Er de på den sølvfarga bilen 18"? Ser ut som 19" for meg men jeg kan jo ta feil. Er det ikke en her som har m6 felger som skal bytte då? aottesen eller en av de andre? Blei litt usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M6 felgene ser også kule ut, men dog ikke på det nederste bilde. Du må opp i størrelse. Er de på den sølvfarga bilen 18"? Ser ut som 19" for meg men jeg kan jo ta feil. Er det ikke en her som har m6 felger som skal bytte då? aottesen eller en av de andre? Blei litt usikker.

Nei veit, er 17" på det nederste bildet :) Tok det med bare for å vise mot min farge på bilen.

Blir 18 tommer på meg i så fall med 225/40/18, og det skulle passe bra uten subbing :)

Litt usikker på den sølvgråe, stod i en forum post hvor de prata om 18" av m6 felgene passa og så kom bilde, men ser litt mer ut som 19" ja, men veit ikke helt sikkert :)

Er ikke helt sikker, men har finni noen brukt med dekk så hvis dem ikke er solgt så blir det nok dem! :)

Denna er det 18" på hvertfall og det så tøft ut!

14754_378478370117_556835117_10071456_1368699_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for litt råd! :)

Har ikke sånn kjempe masse penger å bruke på felg, så prøver å finne noe som som ser bra ut og ikke koster alt for mye :)

Så håper m6 felgene vil kle bilen :)

8637258_720x0.jpg

Ser ut som de passer 1 serien godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken prisklasse er det du sikter til? Syns også M6 felgene ser bra ut, men skal ærlig innrømme at jeg begynner å bli veldig lei de. Virker som det er den mest brukte felgen på alt fra 1-serie til 5-serie :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei egentlig hadde jeg ikke tenkt til å ha nye felger i det hele tatt, men så fikk broren min seg 18 tommere og da blei jo jeg å gira selvfølgelig.. :)

Men blei ikke noe av de M6 felgene, synes de er fine og hadde passa bra men de var litt kantkjørte og hadde ganske gamle dekk så valget falt på de svarte gs felgene som jeg linket på forrige side :) Så tror det blir kule jeg! :)

prisklasse er vel sånn rundt 3-5 tusen inkl dekk så ikke så mye å velge i..

Men nå er de svarte felgene hvertfall sendt og på vei til meg så det blir bra :) Tror svart blir kult i forhold til min farge og svart grill og sånt :)

Felgene er 8" breie og har dekkdimensjon på 235/40/18 :)

Utifra det jeg har lest så er anbefalt på 1 serien 225/35/18, men har lest om flere som har 235/40 uten noe subbing så det bør jo gå greit da :)

Han selgeren sa de hadde sitti på en e82 før og der var det null problem, så vil tro det er ganske likt på e87 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det jeg tenker jeg å :) og den har sånne gull dekor nagler som matcher fargen på bilen så tror det blir kult :P

Nei ingen 1 serier som jeg har sett hvertfall :)

Er vel en typisk e46/e90 felg ja :)

Har sett veldig få bilder med denne felgen montert i det hele tatt så blir spennende å se hvordan det blir! :P

Jeg skal selge m6 felger. Det er 19"

Passet perfekt på bilen min.

Dekk strøken.

Ene felgen har et hakk, Eller 100%

Pris 9000.-

Blir litt i dyreste laget! Bra pris for de, men for mye i forhold til hva jeg kan bruke :) Holder meg til 4-5 tusen sånn ca så vet jeg ikke har så mye å velge i :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vipper veldig mye fram og tilbake nå så har vel enda ikke helt bestemt meg for hvilke felger jeg skal kjøpe! :P

Men har finni noen nå som er 235/40/18 ET35 som jeg er usikker på om vil passe, så skal nedover å prøve dem på til helga!

Men veit hvertfall etter å ha lest på diverse forum at M6 felgene i 225/35/18 med ET35 passer, men tror dere 235/40 vil gå da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...