Potetmannen2 Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Hvor mye må jeg betale i kontigent for medlemskap ? 600NOK Kjøp øl i stede . Ja hørtes bedre ud me øl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Rabattavtalene som klubbmedlem er verdt mye i seg selv, avhengig av hvor mye dere handler og hvor. Personlig har jeg vel spart over en tusenlapp på kjøp av deler nå i 2012, så kontingenten er allerede spart inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Rabattavtalene som klubbmedlem er verdt mye i seg selv, avhengig av hvor mye dere handler og hvor. Personlig har jeg vel spart over en tusenlapp på kjøp av deler nå i 2012, så kontingenten er allerede spart inn. Er ikke alle som skjønner det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Rabattavtalene som klubbmedlem er verdt mye i seg selv, avhengig av hvor mye dere handler og hvor. Personlig har jeg vel spart over en tusenlapp på kjøp av deler nå i 2012, så kontingenten er allerede spart inn. Er ikke alle som skjønner det. Mange her skjønner vell igrunn ikke så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Blir jo som med de fleste medlemsskap. Må bruke det for at det skal være no vits. Har gått i pluss hvert år bare ved å bestille "litt" deler fra Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 De fleste får vel god rabatt hos kjenninger og kompiser uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 De fleste får vel god rabatt hos kjenninger og kompiser uansett? Ikke alle som har kjenninger innenfor bilhandel da. Man tjener ganske mye på forsikring og andre rabatter fra bmwccn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 De fleste får vel god rabatt hos kjenninger og kompiser uansett? Ikke alle som har kjenninger innenfor bilhandel da. Man tjener ganske mye på forsikring og andre rabatter fra bmwccn Man sparer penger på deler ja og man sparer penger på forsikkring. BMWCNN har avtale med Unison forsikkring. Jeg byttet til Unison på begge bilene og huset. Jeg sparte 2000kr i året bare på huset. Vips så var kontigenten inntjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Unison vil ikke forsikre min bil på samme vilkår som andre (les: dårligere vilkår) og var dessuten ikke noe særlig billigere. Rabatt hos BMW får jeg uansett og rabatt gjennom kjenninger latterliggjør prisene hos GS og Schmiedman. Så i sum utgjør det ingen fordel for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Rabatt hos BMW får jeg uansett og rabatt gjennom kjenninger latterliggjør prisene hos GS og Schmiedman. Så i sum utgjør det ingen fordel for min del. Det er jo kjempeflott for deg. Men jeg tror ikke det gjelder de fleste andre i klubben slik som du tror... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 For og få rabattene gjennom BMW klubben må det som regelt fremvises medlemskort, noe som jeg ikke enda har motatt til tross jeg har sendt flere purre mailer og ventet i 4mnd. Svindel er det dem driver med. Ingen burde kjøpe seg medlemskap, mer fornuftig og kaste pengene opp i lufta på kjøpe senteret enn og gi dem bort til noen slappfisker som drifter denne syklubben! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Hver å enkel må se selv om man sparer noe på medlemskap.Man får som regel gode rabatter på koed eller den lokale BMW hvis man har handlet mye,å forsikring er det delte tilbud for hver enkel person. Har ikke hat noe problem med klubben,å får melding om treff innimellom som jeg desverre ikke har fått vert med på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Jeg har vært medlem, men fornyet ikke da kontigenten gikk opp. Som jeg har skrevet tidligere føler jeg at det ble for drøyt for meg som passivt medlem, når jeg ikke føler at jeg får noe igjen for det foruten skrivetilgang på forum og medlemsbladet, som forøvrig ble mye bedre etter ny redaktør kom i fjor. De nye nettsidene begynner også å komme seg. De fleste får rabatt hos Meca, Mekonomen, Hellanor, Bilxtra og de andre kjedene om de maser litt. Etter min erfaring er det sjelden noe å spare på å bestille slitedeler på nett, med mindre man aksepterer Kina-deler på Ebay. Senest i går fikk jeg 40% rabatt på villedende pris for Lemförder endeledd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 De burde kanskje hatt et medlemskap for folk som ikke vil delta på treff, men bare ha tillgang til forum og medlemsblad ja. Samtidig er ikke 600 kroner mye i løpet av et år, men så er det jo helt opp til folk selv å bestemme om de vil være medlem eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Hentet ifra BMWCCN sin side. Siterer: AVLYST, hovedtreffet på Rudskogen 26-27. mai BMW dagene på Rudskogen 26-27. mai 2012 er avlyst. Grunnet brudd i kontraktsforhandlingene med Rudskogen 2012 lar det seg ikke økonomisk forsvare å leie banen. En av mange årsaker er kryssbooking med Gatebil igjen. Og er ikke værgudene med oss kan dette bli katastrofalt dårlig oppmøte. Selv om dette er en nyrestaurert og flott bane å kjøre på kan vi ikke bare la oss diktere av de betingelsene som Rudskogen setter. Vi har vært i forhandlinger og de er ikke villige til verken å fire på pris eller andre vesentlige punkter i kontrakten som kan medføre ekstremt store ekstrautgifter. Med andre ord vi kan risikere å få en ekstraregning som kan bli like stor som leien av banen i sin helhet. Noe av grunnen til at vi har innsigelser mot kontraktsvilkårene var da vi leide banen i 2011. Vi kostet hele banen alle 3200meter for hånd der det var grus, tømte 50 søppelbøtter i en container som var full fra før. I tillegg ble klubben beskyldt for å ha påført autovernet skader, selv om vi ikke hadde noen avkjøringer under hele helgen. Vi ble også etterfakturert for bruk av flagglys som vi ikke hadde benyttes oss av osv. Dette fikk vi til slutt kreditert etter mye om og men. På toppen av det hele har det vist seg at de krevde en signifikant høyere baneleie av bmwccn i forhold til andre tilsvarende klubber. Nå har det seg også slik at mesteparten av styret sannsynligvis blir skiftet ut etter årsmøtet 2012. Dette til fordel for nye hovedstyremedlemmer representert fra hele landet. Det er også for lite tid mellom årsmøte og treffet til at det nye styret rekker å overta. Hovedstyret tar sikte på å inngå nye kontraktsforhandlinger med Rudskogen så tidlig som overhodet mulig før vi booker banen 2013. Dette vil gi oss god tid til å kunne forhandle og samordne kontrakten med andre tilsvarende klubber. En annen side av saken er jo at vi har nye vedtekter 2011 å forholde oss til som sier følgende: § 8a Medlemskontingent Medlemskontingenten skal kun dekke driftsomkostninger av Hovedklubben og DK/UG andel etter retningslinjer og vedtak på Årsmøtet. Det innebærer at alle fellesaktiviteter utover dette skal være selvfinansierende Jon Ekerhovd Konstituert president Hentet ifra BMWCCN sin side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå