stoner Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 arti bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 våken nå ser eg Jepp, måtte ut å knipse noen bilder arti bil Det er det uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Den så jo VELDIG pen ut! Greit med utstyr hadde du jo også Regner med denne blir tatt vare på og ikke bretta rundt en lyktestolpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Den har det samme utstyre som den forrige E34'n eneste er at denna har AC også. Den skal bli tatt vare på, men det er jo tross alt vinterbilen min. Edit: Hadde vist litt mere nå når jeg fikk utstyrslista ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Her er lyden av viften som "knurrer" Trykk på bildet for og se videoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Fine bil, Glenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Fine bil, Glenn! Jo takk Hadde du brei fronten på din E34 ? Å har du enda nåkka dela fra den ligganes ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Sjekk varmeapperatet, er bare å lukke opp panseret å ta ut selve motoren. Så kjenner du om det er slark i viftene, var det på min E28 å den bråker fælt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Her er lyden av viften som "knurrer" Trykk på bildet for og se videoen. Høres ut som skamhavarerte lager i viftemotorn det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWelde Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Så veldig bra ut denne! Lykke til, godt utgangspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Sjekk varmeapperatet, er bare å lukke opp panseret å ta ut selve motoren. Så kjenner du om det er slark i viftene, var det på min E28 å den bråker fælt Høres ut som skamhavarerte lager i viftemotorn det der.. Må vel ta å se litt på det no som jeg har fått rydda garasjen såppas at det var plass til bilen der Så veldig bra ut denne!Lykke til, godt utgangspunkt Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Fin bil.. 24V din også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Ja er 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Er det noen som vet hvordan man bytter varmeapparatt vifta på bil med M50 motor. Står i haynesboka at på biler med M20 motor, så er det bare å ta vekk dekslet til torpedoveggen, å der ska vifta være. Å etter helgas tur på banen på aspelund så ble det noen buker og riper på panseret, blinlys som er skjevt og løs lykt på høyre side Kommer bilder senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Er det noen som vet hvordan man bytter varmeapparatt vifta på bil med M50 motor. Står i haynesboka at på biler med M20 motor, så er det bare å ta vekk dekslet til torpedoveggen, å der ska vifta være.Å etter helgas tur på banen på aspelund så ble det noen buker og riper på panseret, blinlys som er skjevt og løs lykt på høyre side Kommer bilder senere. Samme på M50 Se bilde: http://www.dtmpower.net/forum/attachmen ... ine525.jpg Løsne kabelgjennomføringene, løsne så deksel under kabeloverføringene (det som er skrudd i torpedon), under her vil du se ett "vifteforma" deksel. Løsne skruer og clips fra dette dekselet og ta det ut. Du ser nå vifta som er festet med 1 skrue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå