Gå til innhold

Arne sin BMW F11 535d


ArneR.
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk finbesøk fra Haugesund i dag. m-blå tok turen med sin F11. Kjekt å få slikt besøk. Han fikk seg en prøvetur og eg fikk testet hans. Internettet i bilen min fiksa han og!!

Måtte jo ta noen bilder:

2xf11s.jpg

bmw%20f11.jpg

f11.jpg

2xf11.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 355
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk finbesøk fra Haugesund i dag. m-blå tok turen med sin F11. Kjekt å få slikt besøk. Han fikk seg en prøvetur og eg fikk testet hans. Internettet i bilen min fiksa han og!!

Var hyggeligt og hilse på deg og ikke minst teste bilen din litt.

Den motoren er bare rå!

Tar gjerne turen innom en annen gang jeg er på de kanter :D

Gleder meg til og se bilder når du har fått de "små" felgene dine. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker bil, og gjennomført ikke minst!

Fin garasje, selvom dette fora og jeg også, er litt usikre mtp busskort'en din ;)

Selvom jeg ikke tviler på at den er rå, så hva med å flushe den E87'en og busskorten for en 1M?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan synes du bilen er på vinterføre? Kommer du deg greit frem på tross av det voldsomme dreiemomentet? Skal importere en 335 el. B3 til høsten og lurer på om jeg bør går for x-Drive eller RWD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun vært en tur i Røldal så denne bilen har kun rullet på snø et par timer. Så kan ikke gi deg noe bra svar der dessverre. Men var ganske fornøyd med den forrige 535d, E61. Men latterlig at disse bilene har diffbrems originalt. Liker ikke helt disse elektriske støttehjulene. Eg vurderte også x-drive siden F11 var første 535d som kunne fåes med 4x4. Men behovet mitt var ikke stort nok. Bor i Sandnes og er ikke så voldsomt mye på fjellet.

Men skal eg oppgradere til 550d om ett år eller to har eg ikke noe valg. Den kommer kun i X-drive.

Traff forresten en splitter ny M5 i dag. Holdt på å kjøre rett av veien. Herregud for en rå front!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig i tvil her, både xDrive og RWD har sine trofaste disipler og det er lite nyttig å få ut av de lange nettdebattene om temaet! Men 110kg ekstra og ca 20hk ekstra i drivlinjetap (på en 335) merkes.

Traff forresten en splitter ny M5 i dag. Holdt på å kjøre rett av veien. Herregud for en rå front!!!!!

Blir flere og flere av de her nå, synes den er litt stor og ulekker men rå er det ingen tvil om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har bilen vært på sitt første entusiasttreff og eg fikk 2. plass i min klasse. Synd eg ikke hadde fått sommerhjulene og karbonen som er bestilt. Var mye fine biler å se på. Ca 370 biler og nydelig sol. Eg er ufattelig solbrent i nakken, men skal ikke klage.

IMG_9695.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...