Gå til innhold

Arne sin BMW F11 535d


ArneR.
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 355
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Merker absolutt ingenting til sporing, uansett hvor dårlig asfalten er. Tror nok det vil gå bra med 265 også, men tror ikke eg ville gjort det selv. Kjekt at noen fikk bruk for matta. Synd de ikke lager til F11.

RunnerM5: Den fungerer utmerket. Ingen problemer med den høyden og den har ikke tatt nedi en eneste plass. Den er ikke særlig lav. Eg kunne godt hatt den en smule lavere for utseende sin del, men tror eg beholder den slik den er. Eg synes den er ganske komfortabel ennå mtp de store hjula. Har hatt flere langturer og tenker ikke på at jeg har veldig lav profil. Så ingen tvil om at EDC systemet til BMW fungerer som det skal. Setter eg den i sport+ så blir den jo veldig stiv, men den står som regel i normal når jeg kjører rundt her. Blir litt for "cadillac" når den står i comfort mode. Jeg valgte å gå for Ac Schnitzer for å beholde mye av de originale egenskapene/komforten.

Takk for utfyllende svar!

Jeg skal kjøre i sommer og så evt kjøre noe senk til neste sesong. Vil ta den gjennom alle hytteveiene og fiskeplassene jeg besøker ila en sommer før jeg evt gjør den noe lavere.

Men sort performance grill tror jeg nok kommer på min ganske snart, ser merkelig ut med shadowline og krom grill synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

De handlet eg her:

http://www.ebay.com/itm/BMW-F10-Sedan-5 ... f6&vxp=mtr

Var litt dillete å bytte de. Alltid litt skummelt å begynne å demontere ting en aldri har skrudd på før. Men det gikk greit. Knakk ingen fester. Må bare begynne forsiktig i en ende så merker du fort hvordan de kommer av. Du ser jo også på festene på de nye dekslene hvordan de ser ut før du begynner å løsne. Eg liker å bruke kredittkort når jeg holder på for å beskytte lakken for skader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...