Frode D Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Hva som er feil med M-fangeren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Du gjør det igjen John. FOR EN BIL. Digga både sommermoden og wintermode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Fått feil M frontfanger, kjempefint at jeg hadde fått den lakkert:(((((( Ergelig John! :/ håper det ordner seg så du får riktig fanger! Kjøpt originaldeler, og det ser ut for at det ordner seg med litt tilpasning. Det mangler hull til kamera i forhold til parkeringsassistent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Ah, ja sånt er viktig å sjekke, håpløst å få feil, men også håpløst å finne riktig del til tider :/ men krysser fingrene for at dette blir lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Faktisk originale brembo 4-stemplede.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plommehuet Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Har det skjedd noe nytt her, den siste tiden? Utrolig flott 335i i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 God jul, John! Hva skjedde med M-sporten som skulle på? Ble det ikke noe av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 God jul, John!Hva skjedde med M-sporten som skulle på? Ble det ikke noe av? God jul til deg også Even. Ang M sport, så ligger det ferdig lakkert og med alle deler og bare venter på meg Men i det siste så har ikke tiden strukket til gitt, men på nyåret så blir det montering. Har også fått alcantara ratt, m performance gearkule og alcantara/Carbon interiørlister, så da blir det no bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Du er ikke sann John! Gleder meg til de updates'ne der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 Har også bestilt meg noen concave felger, som jeg er veldig spent på, de blir hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Kan bli veldig kledelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 God jul, John!Hva skjedde med M-sporten som skulle på? Ble det ikke noe av? God jul til deg også Even. Ang M sport, så ligger det ferdig lakkert og med alle deler og bare venter på meg Men i det siste så har ikke tiden strukket til gitt, men på nyåret så blir det montering. Har også fått alcantara ratt, m performance gearkule og alcantara/Carbon interiørlister, så da blir det no bilder etterhvert Takk. Det er såpass ja, jeg regnet med at du hadde noe "godis" på lur. Høres bra ut dette! Gleder meg til å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Har også bestilt meg noen concave felger, som jeg er veldig spent på, de blir hvite Hvite felger er innmari kult Møter deg titt og ofte i Hønefoss, kjører som regel en 2012 blå 1 serie. Lekker bil du har Har bestilt meg en ny hvit F11 og lurer på å gå for 20" hvite felger på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 Hvit F11 er lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå