flobben Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Hehe, vognkortet kan vi gjøre noe med.....Giringa derimot, det får vi ikke gjort så mye med, men kunne nok tenkt meg automat sjøl. Men når man kjøper brukt så må man ta det som er, og det meste stemte bra ellers. Litt spes med denne er også at manuell er dyrere en sportsautomat det er klart av vognkortet sikker kan endres til riktig navn, problemet er bare at siden jeg er på utkikk etter ett større sted å bo i Oslo(les rekkehus,enebolig) så tror jeg banken trives best om de pengen forbeholdes egenkapital til bolig Ja, det er ulempen med brukt. Min var utstillingsbil så fikk heller ikke velge. Fordelen med å gjøre det slik er jo at man slipper den lange ventetiden som jeg ser noen andre her har da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 har bare et ord!! SATAN og fint det ble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Hehe, vognkortet kan vi gjøre noe med.....Giringa derimot, det får vi ikke gjort så mye med, men kunne nok tenkt meg automat sjøl. Men når man kjøper brukt så må man ta det som er, og det meste stemte bra ellers. Litt spes med denne er også at manuell er dyrere en sportsautomat Kombinasjonen av motor og gir er jo det absolutt beste med bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Ja da, det er ikke plagsomt i det hele tatt. Men det er behagelig med automat, og sportsautomaten reagerer den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Fikk forresten noen felger her om dagen, det ene settet skal lakkes hvitt, og prøves på f30. Jukse RS skal på 540´n, og RC´ene skal få litt tlc og lakk av senter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 ikke dumt ikke dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Du har god felgsmak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 De RS'ene kommer til å passe perfekt på 540'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 De RS'ene kommer til å passe perfekt på 540'n. Det tror jeg og, de er også 8,5 og 9,5x18 perfekt størrels Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Er det de til venstre du skal lakke hvit? Er spent på hvordan det blir, har lyst på hvite felger selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 De til venstre ja. Du kan jo få prøve de, bare for å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpinwhite Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Dette var helt rått! Nå venter vi bare på bilder av M-pakken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Helt nydelig John! Gleder meg til å se mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 De til venstre ja.Du kan jo få prøve de, bare for å se Supert, bare gi beskjed når du har fått de lakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 De til venstre ja.Du kan jo få prøve de, bare for å se Supert, bare gi beskjed når du har fått de lakkert! Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå