johnja Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Disse heter calibre altus, og er 9 og 10,5x20". Et38 og 42. De ser veldig bra ut i virkeligheten, fin finish. Så jeg er kjempeglad for at de ikke passer......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Gjør vel ikke noe om de bygger utenfor hjulbuen? Bortsett fra at det er "ulovlig". Hadde en Landcruiser med ET30 originalt, jeg kjørte ET0 på vinterdekkene mine i 20" (noe som gjør at de da bygger 30mm mer ut enn originalt + 1,5" bredere felg), da lå de også en liten centimeter utenfor. Ser jo bare tøft ut, men om du er bekymret for at sand og møkk spruter lettere opp langs bilen så er det jo noe annet. Tøffe felger da, selv om jeg synes noen med litt færre spiler kler den nye 3- og 5-serien bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Syns nok det blir noe helt annet på en landcruiser, jeg vil ha de kant i kant, syns det er penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Syns nok det blir noe helt annet på en landcruiser, jeg vil ha de kant i kant, syns det er penere Det er klart det, BMW er jo en lavere bil hvor en ser det lettere. Spørs jo hvor lett man ser det da? Føler det er mer merkbart og lettere å se når felg med kant/leppe stikker utenfor, enn denne typen som du har her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Syns nok det blir noe helt annet på en landcruiser, jeg vil ha de kant i kant, syns det er penere Det er klart det, BMW er jo en lavere bil hvor en ser det lettere. Spørs jo hvor lett man ser det da? Føler det er mer merkbart og lettere å se når felg med kant/leppe stikker utenfor, enn denne typen som du har her Ja, du er inne på noe der, spørs om jeg må prøve med dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Disse heter calibre altus, og er 9 og 10,5x20". Et38 og 42. De ser veldig bra ut i virkeligheten, fin finish. Så jeg er kjempeglad for at de ikke passer......... Syns de så veldig fine ut jeg også. Min bil har 10,5x20 ET35 og de er akkurat Flush med hjulbuen på F10. Ytterste kanten på dekket ligger akkurat 4 mm utenfor hjulbuen med 295 dekk. Fikk jo en felg med feil ET først med ET24 da stakk dekket 15 mm utenfor og det var absolutt ikke pent så skjønner at du vil ha felgen lengre inn. Regner med du har planer om 285/295 dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Stance look John! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Ble fin med ny front og eksos. Ikke så dum lyd i den heller Hørte den såvidt når du dura oppover 2-felten mot jevnaker istad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Stikker de 1cm utenfor når du jekker felgen i riktig høyde eller slik de er på bildet? Uansett, det er ikke mye camber som skal til for å få de der på plass. Og så bygger vel skjermkanten på F30 så og si ingenting, så subbing blir vel ikke noe problem(?). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Kjørte 35 mil i går kveld. Etter å ha hentet bilen fra "doping" så var det en artig opplevelse. Dekaltrimmingen virket!!!! Enda jeg ikke har satt på alle merkene engang. Startet med kjørecomputer i nullstilling, og etter 350 km på piggdekk, og masse langtransport som skulle forseres, så havnet snittforbruket på 0,73. Dette imponerte i hvert fall meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lampeskjerm Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Uff, det bildet kommer til å koste meg noen tusen merker jeg - ble utrolig lekkert med de interiørlistene! Får vel påbestille de i tillegg til girspaken da Usedvanlig flott bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Kjørte 35 mil i går kveld. Etter å ha hentet bilen fra "doping" så var det en artig opplevelse. Dekaltrimmingen virket!!!! Enda jeg ikke har satt på alle merkene engang.Startet med kjørecomputer i nullstilling, og etter 350 km på piggdekk, og masse langtransport som skulle forseres, så havnet snittforbruket på 0,73. Dette imponerte i hvert fall meg Få litt mer info om hva denne "dekaltrimmen" da john! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Uff, det bildet kommer til å koste meg noen tusen merker jeg - ble utrolig lekkert med de interiørlistene! Får vel påbestille de i tillegg til girspaken da Usedvanlig flott bil du har der Takk for det, og ja det gjør seg med listene og ikke minst gearspaken. Og du må prute, for dette får du mye billigere på ebayen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lampeskjerm Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Uff, det bildet kommer til å koste meg noen tusen merker jeg - ble utrolig lekkert med de interiørlistene! Får vel påbestille de i tillegg til girspaken da Usedvanlig flott bil du har der Takk for det, og ja det gjør seg med listene og ikke minst gearspaken. Og du må prute, for dette får du mye billigere på ebayen. Takk for tipset! Det er jo rådyrt, så bør være litt å gå på der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lampeskjerm Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Uff, det bildet kommer til å koste meg noen tusen merker jeg - ble utrolig lekkert med de interiørlistene! Får vel påbestille de i tillegg til girspaken da Usedvanlig flott bil du har der Takk for det, og ja det gjør seg med listene og ikke minst gearspaken. Og du må prute, for dette får du mye billigere på ebayen. Se her ja: http://www.ebay.com/itm/BMW-M-Performan ... 18&vxp=mtr Er ikke det bare å bestille da? Skal jo passe, og det er vel enkelt å sette på selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå