Gå til innhold

johns f30

johnja
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Hmmm,utrolig pent i rødt faktisk!..:) Går selv og venter på at m-pakken skal bli tilgjengelig,så får en se hva pris en havner på og om det blir handel...frister jo ikke mindre når en ser disse bildene..;)

Grattis med en meget pen bil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er meget fornøyd med denne, blir bare mer og mer fornøyd med utseende og ikke minst fargen. Har ikke all verden med utstyr. Jeg valgte sportautomat, adaptivt understell , største harman kardon, navi og fulleffekt 184hk diesel.

Den er helt rå med dette understellet, krenger ikke , og mer komfort en de uten adaptivt. Automaten er fantastisk. Passe skyv i motor. God plass både foran og bak. Jeg tok stoffinteriør, litt pga pris, men mest pga at jeg ikke syns skinnet var no pent, det så for stort ut!!!

Det eneste negative jeg har merket, er støy, den er dårlig lydisolert.

Men jeg koser meg, og kjører heller denne enn femmern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke 3-serie alltid vært litt dårlig støyisolert da? Om en sammenligner med 5-serie? Har e90-91 nå, og synes ikke de er spesielt stille heller. Hvordan er interiøret ellers? Liker vinklinga på dashen, fikk følelsen av at fører var i sentrum , men at det var litt plastikkfinish over dashbord og ellers innvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trives veldig godt med interiøret, syns det har den gode kvalitetsfølelsen over seg, ikke japsefeeling. Eneste er at rattet skjuler for instrumentet, uansett hvordan man sitter eller justerer rattet. Når det gjelder stoffsetene, så er de veldig behagelige og man sitter tight.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trives veldig godt med interiøret, syns det har den gode kvalitetsfølelsen over seg, ikke japsefeeling. Eneste er at rattet skjuler for instrumentet, uansett hvordan man sitter eller justerer rattet. Når det gjelder stoffsetene, så er de veldig behagelige og man sitter tight.

Ok,høres bra ut. Har stoff/alcantara i min e92 og skinn i e91, synes jeg sitter bedre i alcantara setene. Så tror nok ikke jeg går for skinn om det blir ny bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,høres bra ut. Har stoff/alcantara i min e92 og skinn i e91, synes jeg sitter bedre i alcantara setene. Så tror nok ikke jeg går for skinn om det blir ny bil.

Skinn kontra stoff er en evig debatt.

Personlig syns jeg skinn kjennes og ser mye mer ekslusiv ut, og spesielt med barn er dette et must for min del.

Mtp på at det er glatt, og ikke blir like fort varmt om vinteren som et stoffsete, så sitter man unektelig bra i et stoff sete også.

Kjøper man nybil må man ofte sjonglere litt, men kanskje TS har sportseter i stoff?

Personlig syns jeg setene i E9* og E87 så billige og små ut, og at F3* setene ser mer premium ut.

Er dette Melbourne red?

Lekker bil, gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er første bilen min på mange år, med stoffseter. Jeg har aldrig vært i tvil, skinn både ser og kjennes mer eksklusivt ut. Men på i F30 så fikk jeg leather look asossiasjoner når jeg så det i demvogna. :(

Med M pakke får du alcantara/stoff kombinasjon, det tror jeg blir lekkert.

Jeg har også barn, og dette stoffet er veldig lett og holde rent, men det er klart, man må ta is og denslags med en gang :)

Fargen er melbourne ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er godt fornøyd med stoffsetene? Det er nemlig slike seter i den jeg også ser på. Var litt skeptisk til dette men skinnseter er vel det eneste i bilen som mangler, som jeg kunne tenkt meg. Adaptivt understell er bra altså? Merker du god forskjell på sport-mode og komfort-mode?

Er støynivået merkbart irriterende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er godt fornøyd med stoffsetene? Det er nemlig slike seter i den jeg også ser på. Var litt skeptisk til dette men skinnseter er vel det eneste i bilen som mangler, som jeg kunne tenkt meg. Adaptivt understell er bra altså? Merker du god forskjell på sport-mode og komfort-mode?

Er støynivået merkbart irriterende?

Jeg savner ikke skinn, synns stoffet er veldig passende.

Det er i høyeste grad forskjell på komfort og sport modus, man merker det godt på fjæring og gassrespons.

Demvogna jeg prøvde hadde ikke dette understellet, og på de to bilene er det hvertfall merkbar forskjell. Så det og sportsautomat er jeg veldig glad for at jeg valgte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Bilen jeg ser på har sportsseter i stoff, som jeg også synes virket veldig bra. Den har også adaptivt understell og sportsautomat så da blir det bra. Hvordan er komforten da? Ser du har 19 tommere på, blir det veldig hardt? "Min" står på 20 tommere og det er jeg litt skeptisk til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...