johnja Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Da var senken på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Det der kledde den!! Bilde forfra er påkrevd;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Utrolig fin bil, F30en bare vokser i mine øyne etterhvert som jeg blir vandt med utseendet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Meget lekkert.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Jeg blir også bare mer og mer glad i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Kan jo benytte denne siden til og informere litt om treffet 3/6. Det blir premier i tre klasser, muligheter til og kjøpe mat og drikke, innendørstreff om det blir regn, mange biler har meldt sin annkomst. Og det kommer flere M biler fra en bilsamling det ikke finns maken til i Norge, bla en M3 CRT Disse bilene er ikke med i de tre klassene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Hvilket treff? hva har jeg gått glipp av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Men i alle.......... ligger en tråd under, annet bil og motorprat. Jeg arrangerer et treff søndag 3. juni, det blir pengepremier og masse spesiellt og se på. Du er velkommen Ps! Er bare en god halvtime fra Oslobyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Ble fin høyde.. 35mm du har på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Det er 30, og så har den m sport understell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Fin bil, dog syns jeg den burde blitt levert slik originalt. Mer senk så ville den blitt lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Det er 30, og så har den m sport understell. Ok.. Har du kjøpt m-sport etterpå, eller kunne du bestille det ekstra? M-pakken er jo ikke tilgjelngelig enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 M understell har vært tilgjengelig ekstrautstyr hele tiden. Det er bare at den er senket 1cm, og har edc kontrollen med tillegsfunksjonen for chassie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Helt perfekt høyde det der, rånerne vil sikkert ha den lavere men det får slike biler til å se harry/billig ut. Hvilen type senk er det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Det er H&R fjærer, eneste som er tilgjengelig. Når det gjelder høyden; så er den også i mine øyne helt perfekt. Og jeg merker fremdeles forskjell på comfort og sport modus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå