thbrekke Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Kjempeflott tråd dette! Bestillte foringer til vindusvisker mekanismen til min e34. Fikk varene kjapt, og jobben gikk forsåvidt greit. Deilig å slippe at viskerarmene slår i panseret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villminken Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Hei. Dere som har drevet med dette, har dere noe mål på disse kobberforingene så en lysten en kan smi de sjøl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megabite69 Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Skiftet mine kobberforinger idag og det ble veldig bra. Brukte http://www.exx.se/ for å se hvordan jeg skulle komme til og slapp nok unna litt billig da. Det som var utfordingen var at gjengene til stjerna var dårlig. Må nok skifte om ikke altfor lenge.Tilslutt ble det meget bra og storfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ælgen Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Er interisert i å kjøpe 2 sett med disse foringene viss noen har på lur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paaaali Skrevet September 9, 2017 Share Skrevet September 9, 2017 eg skulle gjerne hatt måla på desse hylsene da eg kan lage desse ganske kjapt på jobb sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå