Erebus Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Da må den ha vært syk, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Har eb kollega som har ess prog på en e92 325d 07. Å han går stygg fælt. Jeg kommer ikke til å chippe denne da dette holder i massevis for å komme meg til og fra jobb å alt annet. morro men for meg blir det farlig. lappen er jeg glad i. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 da fikk jeg endelig no pakker fra USA. så da fikk jeg slengt det på. å klar for sommer og sol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Pen bil. Gratulere med E61! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Ble bra det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 takk så mye. sikla på sånn siden jeg jobba på bmw for 6år siden. endelig fikk jeg råd også. hehe i tiden fremover har jeg en rekke "go" jobber forran meg. f.eks. -bånnpanne pakning. -bremser rundbaut. -tårnlager fremme. -stabstags foringer fremme. og må også lakkere opp framfanger og panser. da tidligere eier fikk dette lakkert hos en farveblind mann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 ja da kom påsleharen til meg med dårlig nytt. var ikke bånnpannepakninga. det var innsuget. og mens jeg var i Jönköping i påsken. på Bilsport custum messa. så ble jeg påkjørt mens jeg venta uttafor en ica mens kjerringa var inne å handla. ikke no stort. men surt nok. så svenske damer i bil med tlf er FARLIG.! så da skal bilen inn til malern til mandag. så satser jeg på at den er klar til onsdag til uka.! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Pen bil du har, spesielt fargen Kan jeg spørre om hvor mye du måtte ut med for de carbon detaljene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 takker. vell. diffusern måtte jeg ut med ca 1200kr i usa. og splitterne kosta med 2400 i usa. ser GS har begge deler. men noen ganger syns jeg di priser seg ut. så da var Ebay min venn. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 fra rudskogen i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Nydelig touring detta her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Nydelig touring detta her Tusen takk. Hjalp veldig og bruke 11 timer på shine og detailing.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Nå er bil og vogn klar for en fartsfylt helg på gatebil.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 jeg er jo så sabla flink til å oppdatere denne "tråden" kort fortalt. bytte 1`r golf cabn i org hengerfeste til bmwn. kjøpte meg en 4000,- kr'ers vogn og dro på gatebil. ønsker å finne en carbon diffusor som har lokk til henger kula. noen som vet om? gadd ikke kappe i den jeg hadde for å lage. så folierte den som fulgte med feste fra bmw blank svart. men vil ha carbon igjen. - jeg å no kompiser og min kjære fru dro på RV2 for å ta litt roling road bilder. må si jeg var kvalm av å la noen andre kjøre bilen min. men shit au CockaCarl kjørte pent så gikk greit. her er noen av min bil. så legger jeg også ved noen av kompisa sine som dog ikke er bmw. men det får vel gå.! solnedgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 her er da non av kompisa sine. åsså må man jo varsle trafikken bak at det pågår alvorlig arbeid. her er hengerfestet på vei på bil. takk til traktor eiern for hjelp.! åsså anbefaler jeg ikke å kjøre "drag" med hobby vogn. skapene sprekker.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå