Tommy Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Det er 1k industrilakk, som er blandet på fargekode (av Bodil ) Noe blir påført med kost/rulle, og noe sprayes på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 (av Bodil ). Du og HC som va på shoppingtur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Jeg og har lyst å rulle bilen min under.... Du får spare igjen litt beis til meg da Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Det går sakte fremover, men nå har alle hjulhusene, og undersiden bak fått 2 strøk med lakk Å så har bakstillingen fått 1. strøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Malt rett på tectyl eller skrapt undersida rein? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Malt rett på tectyl eller skrapt undersida rein? Bilen er steamt ren, så det blir lakkert på metall, og noe på det originale ruglete gummiaktige belegget som er der fra fabrikken (som de også lakkerer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Det er absolutt ingen grunn til å fjerne det originale belegget så lenge dette henger godt. Er tull å skrape bilen til metallet for så å påføre nytt. Men enkelte steder kan det være fordel å påføre litt ekstra før lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Malt rett på tectyl eller skrapt undersida rein? Bilen er steamt ren, så det blir lakkert på metall, og noe på det originale ruglete gummiaktige belegget som er der fra fabrikken (som de også lakkerer) Ok, takk for info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 flott bil, liker hvor detaljert du er:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre_emilsen Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Da ble det en ny E36 M3. Jeg hentet denne på Elverum i dag. PS vingen er til salgs (selges for 1000.-) http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32567952" onclick="window.open(this.href);return false; Er den vingen fortsatt til salgs? Lurer på om jeg fortjener den i julegave til meg selv hehe (det er ikke noe galt med den eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Da ble det en ny E36 M3. Jeg hentet denne på Elverum i dag. PS vingen er til salgs (selges for 1000.-) http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32567952" onclick="window.open(this.href);return false; Er den vingen fortsatt til salgs? Lurer på om jeg fortjener den i julegave til meg selv hehe (det er ikke noe galt med den eller? Nei, den ble solgt i vår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre_emilsen Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 hehe.... Kom nå plutselig på at det er siste side som er latest update.... Selvfølgelig er den solgt da...beklager det dumme spørsmålet. (",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2012 hehe....Kom nå plutselig på at det er siste side som er latest update.... Selvfølgelig er den solgt da...beklager det dumme spørsmålet. (",) Ingen problem. Det finnes ikke dumme spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Utrolig flott bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2012 Da er bakstillingen fredig lakkert, og montert (utenom håndbremse kabler og sko.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå