Tommy Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Meget imponert over jobben du legger ned. Spes med tanke på at du tenker å bruke den på bane, da kan jo fort all jobb være over på minutter hvis man er uheldig. Eller at noen har laaaange fingre som på GTn. Får krysse fingrene. Denne er sikret på flere måter, så jeg satser på at den får være i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Meget imponert over jobben du legger ned. Spes med tanke på at du tenker å bruke den på bane, da kan jo fort all jobb være over på minutter hvis man er uheldig. Eller at noen har laaaange fingre som på GTn. Får krysse fingrene. Denne er sikret på flere måter, så jeg satser på at den får være i fred. Godt å høre:-) Hva slags banefelger skal du bruke på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Meget imponert over jobben du legger ned. Spes med tanke på at du tenker å bruke den på bane, da kan jo fort all jobb være over på minutter hvis man er uheldig. Eller at noen har laaaange fingre som på GTn. Får krysse fingrene. Denne er sikret på flere måter, så jeg satser på at den får være i fred. Godt å høre:-) Hva slags banefelger skal du bruke på denne? Har et sett med BBS RX 8x17" som jeg brukte i fjor. Mulig det blir ny farge i år, hvis jeg får tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Va stille her nå!! Kossen ligge d ann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Bilen e klar for sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Pen pen pen bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Litt småting på plass før turen går til Nürburgring og Spa i slutten av mai. Nye dekk på plass. Yokohama Advan sport Så fikk jeg installert et nytt K&N filter kit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Fulgte det varmeskjoldet med KN-filteret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Rått. Føler du det hjelper med konfilteret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Fulgte det varmeskjoldet med KN-filteret? Ja, jeg kjøpte det settet med varmeskjold. Det er et annet sett uten også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Rått. Føler du det hjelper med konfilteret? Håper på det, for den originale luftfilterboksen er en "flaskehals" i E36 M3. Jeg bremset bilen med denne, med helt nytt luftfilter i, å så kjørte vi et run uten luftfilterert, med boksen åpen, og da ga den 18hk mere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 såpass? Har sett mighty car mods teste med og uten, og VS orginalt på turbo bil, og da merket de ikke noe forskjell. Beste var vel med innsats filter. Men vist det er dårlig design på luftfilter boksen, så kan jeg jo skjønne at det er effektøkning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 18HK Det hørtes jo nesten urealistisk ut? Oppdater med om den gjikk bedre med filter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Du tenker å bruke samme (advan) dekkene både til turen og på nürburgring ja ? Gleder meg til å høre hvordan du synes de fungerer på begge områder da jeg også er på utkikk etter ett bedre allround dekk alternativ til gt´n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 18HK Det hørtes jo nesten urealistisk ut? Oppdater med om den gjikk bedre med filter da Skal gjøre det, har ikke booket noen ny bremsing enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå