Gå til innhold

Tommy sin 1997 M3 3.2

Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

Meget imponert over jobben du legger ned. Spes med tanke på at du tenker å bruke den på bane, da kan jo fort all jobb være over på minutter hvis man er uheldig. Eller at noen har laaaange fingre som på GTn. Får krysse fingrene. :wink:

Denne er sikret på flere måter, så jeg satser på at den får være i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget imponert over jobben du legger ned. Spes med tanke på at du tenker å bruke den på bane, da kan jo fort all jobb være over på minutter hvis man er uheldig. Eller at noen har laaaange fingre som på GTn. Får krysse fingrene. :wink:

Godt å høre:-)

Hva slags banefelger skal du bruke på denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre:-)

Hva slags banefelger skal du bruke på denne?

Har et sett med BBS RX 8x17" som jeg brukte i fjor. Mulig det blir ny farge i år, hvis jeg får tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...
Rått. Føler du det hjelper med konfilteret?

Håper på det, for den originale luftfilterboksen er en "flaskehals" i E36 M3. Jeg bremset bilen med denne, med helt nytt luftfilter i, å så kjørte vi et run uten luftfilterert, med boksen åpen, og da ga den 18hk mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker å bruke samme (advan) dekkene både til turen og på nürburgring ja ?

Gleder meg til å høre hvordan du synes de fungerer på begge områder da jeg også er på utkikk etter ett bedre allround dekk alternativ til gt´n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...