Tommy Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Nye pedaler Motor rom ferdig vasket og polert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Ser godt ut Tommy. Som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 De pedalene var kledelig! link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 De pedalene var kledelig! link? http://www.ebay.com/itm/250860982269?ss ... 1497.l2649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Jeg synes jo dette er litt nedtur i forhold til den gule, men den ser fin ut og blir garantert finere i ditt eie. Ang KW, er det ikke bare å se hva du har av demperjustering? Ingenting = V1, noe = V2, Masse = V3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Jeg synes jo dette er litt nedtur i forhold til den gule, men den ser fin ut og blir garantert finere i ditt eie.Ang KW, er det ikke bare å se hva du har av demperjustering? Ingenting = V1, noe = V2, Masse = V3? Ser det er noe justering oppe på de fremme iallefall, så da er det nok V2. Å ang. nedtur, så kan det nok diskuteres, men lotusen er jo en rein kjøremaskin, men har bregrenset med plass. Denne er kjekk og kjøre, og har litt mere plass, slik at det ikke er problemer å f.eks ta en tur til Nürburgring, og kombinere det med litt storbyferie og shopping. Så det blir litt "ja takk begge deler" Får bare håpe jeg for solgt lotusen snart, så jeg kan få ut skiltene til M3 en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Helt klart kul bil du har kjøpt, Tommy! Da skal jeg følge med her og, ikke bare på DCN. Blir inspirert av arbeidet du gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Kult med svarte pedaler! synd de ikke hadde det når jeg kjøpte. jeg har jp mine i sølv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Tøff bil, og du gjør skikkelig flotte modifikasjoner (trekk og pedaler). Problemet med at du legger ut bilder av det er jo at alle kommer til å kjøpe samme! Jeg ble ialleall gira. Ser jeg må skjerpe meg med stellet av bilen min når jeg ser motorrom og slikt på din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Liker at du steller godt med den, fortjener det! Hva slags farge er det på bilen? Ser veldig ut som fargen jeg hadde på min coupe (Brilliantrot) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 314 Hellrot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterl Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Du som endte opp med denne ja Var å så på den selv. Gratulerer med grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Tommy sine tråder er alltid kjekke. Kvalitet over hele linja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Ikke så gale dine heller da Arne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Takk for det. *rødmer* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå