-Martin- Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Godt å høre at bilen får strekke litt på bena, Pene banehjul også. Blir de som de er, eller skal de lakkeres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 De ser ganske bra ut i lakken, så de blir nok slik ut denne sesongen, men jeg har en idè om hva jeg vil gjøre. (ser dere bildene? Jeg får bare opp en spinnende runding, så står det loading på bildene, å dette gjelder hele forumet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Funker her ja. Bruker du IE? Tror det skal funke i alle andre nettlesere! Du gjør flott arbeid som vanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Ser du har fått inn igjen vaskebøtter Så bra ut de hjula. De ville jeg hatt. Skal vi bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Funker her ja. Bruker du IE? Tror det skal funke i alle andre nettlesere! Du gjør flott arbeid som vanlig! Bruker IE ja, å har alltid gjort det, men det er bare de siste månedene dette skjer, og bare av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Ser du har fått inn igjen vaskebøtter Så bra ut de hjula. De ville jeg hatt. Skal vi bytte? Har fått 5 bøtter ja, men mangler lokkene, som kommer i neste uke. 4 av bøttene er solgt, så jeg har lagt inn en bestilling på 10 nye fra Swissvax, men de kommer ikke før om en måned. Tror jeg beholder hjulene selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Her er et bilde av bilen, med banehjul på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Og der var også de gule hovedlyktene på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Dæven, det var en del pokaler der gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Dæven, det var en del pokaler der gitt De fleste er fra mine tidligere dager innen bilstereobygging, men også en del fra div bilutstillinger, og vel en fra noe gokartkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Meget pen bil har du lagt på lamin x på hovedlyktene eller kjøpt nye? evt hvor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Meget pen bil har du lagt på lamin x på hovedlyktene eller kjøpt nye? evt hvor ? Det er originale lykter, handlet hos koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Se der ja. Da har tull og toll frigitt dem til slutt. Så virkelig godt ut det der. Grymt rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 hadde vel passa seg hvite elle svarte om det ska vær bane hjul... æ vel helst svart då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Hæ? hadde tollen dem inne på en pakke fra koed? trodde man allerede hadde betalt toll osv på dette når man bestiller, kjipt. Må booke noen timer på en e30 hos deg i juli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå