originalpolizei Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Nå er det snart påske, gutter! Hva passer vel bedre enn et originalt skistativ fra 1978? Klar tysk ordre: Skispitzen nach hinten, Klemmverbindung regelmäßig überprüfen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Det er dunkelt i den store garasjen og instrumentbelysningen skinner rød og fin i mot meg. Instrumenteringen er logisk utformet og gir et godt inntrykk av at dette ikke er noen simpel Ford Taunus. Det buede dashbordet er en genistrek av BMW. Den er superfin den gamle 7´ern din og jeg blir helt salig når jeg leser innleggene dine. BMW bygger dessverre ikke slike biler lenger. Se bare på dette dashboardet... skikkelig vinklet mot føreren... slik det skal og burde være i en BMW. Hva BMW holder på med idag når det gjelder dashboards kan man sannelig lure på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Enig Fredrik. Eldre BMW har en stor dose med sjarm. Blir mer imponert av slike biler i god stand enn de fleste nye biler. Nye biler blir på mange måter bruksbiler, så fram til det ikke er en M eller Z eller andre leketøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 BMW E21 var vel den første modellen som hadde dette geniale dashbordesignet. Her er tanken bak utformingen: Fra 6-serie med det som blir kalt; Kontrollsone, primærsone og sekundærsone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Denne var utrolig pen, for et eksemplar!!! Men, jeg stussa litt på det ene bildet lenger oppe her, ser ut som høyre fordør er lakkert opp på nytt, kan dette stemme? Ser du noe fargeforskjell fra dør til f.eks bakdør og forskjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Denne var utrolig pen, for et eksemplar!!! Men, jeg stussa litt på det ene bildet lenger oppe her, ser ut som høyre fordør er lakkert opp på nytt, kan dette stemme? Ser du noe fargeforskjell fra dør til f.eks bakdør og forskjerm? Godt observert. Bilen er opplakkert noen steder. Det vises langt bedre på bilder enn i virkeligheten - spesielt når jeg drar på litt kontrast på bildene. Opplakkeringene har skjedd på 80-tallet i følge de opplysningene jeg har. Som jeg har skrevet tidligere; For at den skulle blitt perfekt, burde den fått en hellakkering, men den er alt for bra til at det blir gjort. Jeg skal bruke bilen og den skal ikke være noen museumsgjenstand eller garasjedronning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Da begynner vognen å bli komplett. Her er det aller siste tilskuddet til kompletteringen, hø hø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 ha ha ha, hva er det for noe? wonderbaum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Hehe, lo godt når jeg so den Derricken der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 ha ha ha, hva er det for noe? wonderbaum? Derrick sprellemann med vaniljeduft for å henge i speilet. Personlig mener jeg det er hakket over doftgran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 He he... ikke verst. Jeg har alltid hatt lyst på E32 eller E24, men rusten skremmer meg vekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Hehehe... en Derrick wonderboms burde vi egentlig ha alle sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Merkelig at en Derrick luftfrisker skaper mer interesse enn et originalt skistativ som de færreste har sett før. Derrick er herlig da..................skistativ er bare kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Jeg ser Derrick er til salgs... hehe. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34833197 Ingen upris det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Bump for en utrolig flott bil. Denne kan umulig ligge lenge på finn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå