Gå til innhold

Derrick

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er dunkelt i den store garasjen og instrumentbelysningen skinner rød og fin i mot meg. Instrumenteringen er logisk utformet og gir et godt inntrykk av at dette ikke er noen simpel Ford Taunus. Det buede dashbordet er en genistrek av BMW.

016-9.jpg

Den er superfin den gamle 7´ern din og jeg blir helt salig når jeg leser innleggene dine. BMW bygger dessverre ikke slike biler lenger. Se bare på dette dashboardet... skikkelig vinklet mot føreren... slik det skal og burde være i en BMW. Hva BMW holder på med idag når det gjelder dashboards kan man sannelig lure på... :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig Fredrik. Eldre BMW har en stor dose med sjarm. Blir mer imponert av slike biler i god stand enn de fleste nye biler. Nye biler blir på mange måter bruksbiler, så fram til det ikke er en M eller Z eller andre leketøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var utrolig pen, for et eksemplar!!!

Men, jeg stussa litt på det ene bildet lenger oppe her, ser ut som høyre fordør er lakkert opp på nytt, kan dette stemme? Ser du noe fargeforskjell fra dør til f.eks bakdør og forskjerm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var utrolig pen, for et eksemplar!!!

Men, jeg stussa litt på det ene bildet lenger oppe her, ser ut som høyre fordør er lakkert opp på nytt, kan dette stemme? Ser du noe fargeforskjell fra dør til f.eks bakdør og forskjerm?

Godt observert. Bilen er opplakkert noen steder. Det vises langt bedre på bilder enn i virkeligheten - spesielt når jeg drar på litt kontrast på bildene. Opplakkeringene har skjedd på 80-tallet i følge de opplysningene jeg har.

Som jeg har skrevet tidligere; For at den skulle blitt perfekt, burde den fått en hellakkering, men den er alt for bra til at det blir gjort. Jeg skal bruke bilen og den skal ikke være noen museumsgjenstand eller garasjedronning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...