Gå til innhold

Harry Klein


Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får ønske deg velkommen i preface E24 klubben :)

Min har 4x el + bruntonede ruter og nakkestøtter bak. Har du takluke?

Er en 630CS med Solex gasser(e) i bilen din? Min har vært det, men byttet til en M90B28 i senere tid!

Jau, takk. Min har en forgasser og tipper at det er en Solex. Takluke er det ikke, men den er en få(tror jeg) som har original airconditioning eller klimaanlage som BMW liker å kalle det.

Jeg lurer forresten på om jeg har noen bilder av din bil fra da den sto i Sverige, jeg fikk sendt noen fra den forrige eieren. Kan det stemme at den opprinnelig var Resedagrün?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dagens ungdommer vil bli sett i noe sånt, vil de vel?

026-14.jpg

Er ikke alle av oss som kun vil ha blinkende blå lys og røde sparco-stoler ;) For meg hadde det vært en drøm å eie noe i nærheten av det eksemplaret du har her, akkurat slik det ble levert fra fabrikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dagens ungdommer vil bli sett i noe sånt, vil de vel?

026-14.jpg

Er ikke alle av oss som kun vil ha blinkende blå lys og røde sparco-stoler ;) For meg hadde det vært en drøm å eie noe i nærheten av det eksemplaret du har her, akkurat slik det ble levert fra fabrikken.

Er helt enig. Hvis jeg kunne, hadde jeg kjøp en e24 som førstebil :) Helt nydelig bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ønske deg velkommen i preface E24 klubben :)

Min har 4x el + bruntonede ruter og nakkestøtter bak. Har du takluke?

Er en 630CS med Solex gasser(e) i bilen din? Min har vært det, men byttet til en M90B28 i senere tid!

Jau, takk. Min har en forgasser og tipper at det er en Solex. Takluke er det ikke, men den er en få(tror jeg) som har original airconditioning eller klimaanlage som BMW liker å kalle det.

Jeg lurer forresten på om jeg har noen bilder av din bil fra da den sto i Sverige, jeg fikk sendt noen fra den forrige eieren. Kan det stemme at den opprinnelig var Resedagrün?

Jeg er søren ikke sikker, jeg tror den har vært grønn før ja, innvendige dører etc. er hvertfall lysegrønt! Har du noen formening om hva denne eieren het og har du de bildene liggende? Send meg PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...