ESveen Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Hei, meget flott E24. Ser ut som vi har de eneste kjørende E24 i Trondheim. Kan det stemme? Regner med vi snakkes på treff i løpet av sommerhalvåret. Ta godt vare på denne og E23'en Derrick. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Hei Sveen, vi har møtt hverandre på veien, du i e24 og jeg i denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Får ønske deg velkommen i preface E24 klubben Min har 4x el + bruntonede ruter og nakkestøtter bak. Har du takluke? Er en 630CS med Solex gasser(e) i bilen din? Min har vært det, men byttet til en M90B28 i senere tid! Jau, takk. Min har en forgasser og tipper at det er en Solex. Takluke er det ikke, men den er en få(tror jeg) som har original airconditioning eller klimaanlage som BMW liker å kalle det. Jeg lurer forresten på om jeg har noen bilder av din bil fra da den sto i Sverige, jeg fikk sendt noen fra den forrige eieren. Kan det stemme at den opprinnelig var Resedagrün? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Ingen av dagens ungdommer vil bli sett i noe sånt, vil de vel? Er ikke alle av oss som kun vil ha blinkende blå lys og røde sparco-stoler For meg hadde det vært en drøm å eie noe i nærheten av det eksemplaret du har her, akkurat slik det ble levert fra fabrikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Hei Sveen, vi har møtt hverandre på veien, du i e24 og jeg i denne: Sier du det. Hvilken bil er dette? Planen er å bruke bilen mest mulig i sesongen. Den har bare godt av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirhc Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Ingen av dagens ungdommer vil bli sett i noe sånt, vil de vel? Er ikke alle av oss som kun vil ha blinkende blå lys og røde sparco-stoler For meg hadde det vært en drøm å eie noe i nærheten av det eksemplaret du har her, akkurat slik det ble levert fra fabrikken. Er helt enig. Hvis jeg kunne, hadde jeg kjøp en e24 som førstebil Helt nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Får ønske deg velkommen i preface E24 klubben Min har 4x el + bruntonede ruter og nakkestøtter bak. Har du takluke? Er en 630CS med Solex gasser(e) i bilen din? Min har vært det, men byttet til en M90B28 i senere tid! Jau, takk. Min har en forgasser og tipper at det er en Solex. Takluke er det ikke, men den er en få(tror jeg) som har original airconditioning eller klimaanlage som BMW liker å kalle det. Jeg lurer forresten på om jeg har noen bilder av din bil fra da den sto i Sverige, jeg fikk sendt noen fra den forrige eieren. Kan det stemme at den opprinnelig var Resedagrün? Jeg er søren ikke sikker, jeg tror den har vært grønn før ja, innvendige dører etc. er hvertfall lysegrønt! Har du noen formening om hva denne eieren het og har du de bildene liggende? Send meg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Nydelig! Lov å spørre hvor gammel du er? Relativt imponerende den parken din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Han er 58 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Grattis med fin bil med rett fargekombo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Hei Sveen, vi har møtt hverandre på veien, du i e24 og jeg i denne: Sier du det. Hvilken bil er dette? Liten gjettekonkurranse her nå, Sveen? Ny ledetråd........ Ikke bare E24 som har separate bakseter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Et skudd i blinde... Lancia Beta Coupé?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Et skudd i blinde... Lancia Beta Coupé?... Applaus Fredrik, du er en ordentlig bilentusiast Kjenner du den igjen Sveen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Den klarte jeg ikke. Men uansett en lekker bil. Kan heller ikke komme på å ha sett den på veien, noe som er direkte sløvt. Har du den enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Nei, kompis som har den nå. Vel, du fant gasspedalen når jeg dukket opp i speilet sist gang jeg kom bak deg........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå