FredrikE24 Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Se her ja, på min har noen skjært ut i dashboardet for at en 1DIN spiller skal skli inn, sklir ikke direkte pent inn heller.. Hva er den rød lysdioden til over nødblinkern? Har et lite irritasjonsmoment på klokka i min bil, den "skravler" så veldig når klokka går, tikker din pent? Høres ganske godt når man stopper bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Det røde lyset tilhører en ettermontert alarm, litt synd, men det er ikke annet å gjøre enn å la den stå. Klokka går klokkerent uten noe skravling - enn så lenge i hverfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Bavaria radioene har ikke kommet ennå(jeg kjøpte to i samme slengen), men originalbrosjyre i A4, radiobrosjyre og en original "poster"-mappe i A3-størrelse har kommet. Skikkelige saker på glanset papir, gleder en originalfreak. Det er morsomt at de fleste bildene i brosjyrene er av en Resedagrønn bil. Det grønne interiøret er det dog ingen bilder av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Gleder meg til å se radioen på plass! Og utrolig stilig med originale brosjyrer og plakater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Satan så strøken! Denne må behandles bra, håper på å se denne i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Nei og nei, se hva som dumpet ned i postkassa i dag: Das BMW programm 1978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Jeg synes du er en kul fyr!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Koselig med postpakke i dag. Oppkoblingen blir spennende da det så noe mangelfullt ut i bilens ledningsnett. Strekking av ledninger til elektrisk antenne og skaffe gamle høyttalerkontakter må til. Spent på lyden.......... Oh lykke! Jeg må en tur i gammelradiohylla for å se om jeg kan finne noen gamle høyttalerkontakter - jeg er ikke så sikker.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Er vel såkalte DIN(Deutche Industrie Norme) kontakter det der? Jeg har en slik plugg leggende i kveil bak radioen da denne tilhører den originale monohøytaleren jeg har i dashboardet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Jeg hadde to liggende i gammelradiohylla, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Jau, da var Bavarian på plass.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Imponerende. Liker radioen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Må være lenge siden to E24 krysset sine spor på Risvollan. Før i går hadde jeg enda til gode å møte en E24 på veien. Utrolig fint karosseri og så med en gang at det kom noe spesielt i mot. Ellers grunnen til at vi møttes der vi møttes var at vi var på Utleira skolen på loppemarked for å lete etter den rette retro skinnkofferten. Fant den ikke der, men på finn.no senere. Du forstår hva den skal brukes til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Ser absolutt best ut med tidsrikig og orginal radio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Jeg så en kjempestrøken E23 732i stå parkert ved blitzhuset i oslo for en uke siden. Var det din? Sølv, og ingen (synlig) rust:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå