Gå til innhold

Harry Klein


Anbefalte innlegg

Se her ja, på min har noen skjært ut i dashboardet for at en 1DIN spiller skal skli inn, sklir ikke direkte pent inn heller.. Hva er den rød lysdioden til over nødblinkern?

Har et lite irritasjonsmoment på klokka i min bil, den "skravler" så veldig når klokka går, tikker din pent? Høres ganske godt når man stopper bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bavaria radioene har ikke kommet ennå(jeg kjøpte to i samme slengen), men originalbrosjyre i A4, radiobrosjyre og en original "poster"-mappe i A3-størrelse har kommet. Skikkelige saker på glanset papir, gleder en originalfreak.

Det er morsomt at de fleste bildene i brosjyrene er av en Resedagrønn bil. Det grønne interiøret er det dog ingen bilder av :mrgreen:

2zynxc9lpuosmfz96yf8.jpg

xalese8ityc8jgu4o8jb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med postpakke i dag. Oppkoblingen blir spennende da det så noe mangelfullt ut i bilens ledningsnett. Strekking av ledninger til elektrisk antenne og skaffe gamle høyttalerkontakter må til. Spent på lyden..........

bmwbavarias5.jpg

Oh lykke!

bmwbavarias1.jpg

Jeg må en tur i gammelradiohylla for å se om jeg kan finne noen gamle høyttalerkontakter - jeg er ikke så sikker....

bmwbavarias3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Må være lenge siden to E24 krysset sine spor på Risvollan.

Før i går hadde jeg enda til gode å møte en E24 på veien. Utrolig fint karosseri og så med en gang at det kom noe spesielt i mot. Ellers grunnen til at vi møttes der vi møttes var at vi var på Utleira skolen på loppemarked for å lete etter den rette retro skinnkofferten. Fant den ikke der, men på finn.no senere. Du forstår hva den skal brukes til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...