Erik89 Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Takk for idag, årets første treff for mange, vel overstått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Beklager at jeg ikke kunne komme, hadde så sykt mye å gjøre i dag så da ble det ikke tid. Noen som har bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Kommer noen senere ikveld fra min side det var en god del folk med kamera, så regner med det dukker opp en hel haug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Var der nede 3 over 4, da var alle kjørt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Takk for vell overstått treff Har laget en bildetråd på showoff forumet som jeg håper alle som var på treffet bidrar med sine egne perspektiv viewtopic.php?f=6&t=224286 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Selv takk for overstått treff! Ble topp stemning! selv om det regnet hele veien fra Oslo til tønsberg, og bilvasken tidligere på dagen ikke ga så bra utslag:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Takk for treff og oppmøte! Regna ut at det var ca 70 BMW'er innom Dere får legge ut bildene dere tok på tråden i show- forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Treffet var bra det, og ble en fin liten kollonne fra Oslo/Drammen og ned til tross for dårlig vær og mye polish som ble borte under møkka:P Er alltid gøy å kjøre kollonne gjennom byer, når folk snur seg og blir stående å glane og peke...er liksom halve opplevelsen med treff. Artig å bli kjent med og få treffe en del ifra forumet...mye hyggelige og ålreite folk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Takk for et flott gjennomført treff Glenn og Kenneth Utrolig mye flotte og spesielle biler der idag. Håper alle som dro nordover igjen med sommerhjul ikke møtte haggel som lå som tynt snølag på veien slik jeg jeg gjorde Dro hjemover 17.15 vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Ettersom bremsene mine ikke dukka opp på Fredag ble det ingen tur på meg, hadde planer om å rekke både notodden og tønsberg denne helga, men våkna opp Lørdag morgen med høy feber. Tenkte Robkill skulle ta Mercedes Benz and BMW Coffee&Cocoa-meet i Ski senere ikveld som et plaster på såret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Håper jeg klarer å komme meg på neste treffet. Blir det noe før juni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Takker for flott treff med mye gromme biler og masse hyggelige folk! Kommer garantert på neste treff dere arrangerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Takker for idag. Veldig bra tiltak Glenn og Kenneth Ser frem imot neste Cars & Coffee meet ...da også med kaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Takk for et veldig vellykket treff. Ble skuffet over oppmøte på Vippetangen i Oslo for kolonnekjøring, men ble meget positivt overasket da vi kom til Tønsberg. Kjempebra initiativ, ser frem til flere slike treff uten regi av Bmwccn Har lagt ut noen få bilder i bildetråden fra treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Ble meget positivt overrasket over det gode oppmøtet! Det var mange fine biler å se på og været holdt seg sånn tålig greit. Kjempebra tiltak, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå