Gå til innhold

Tønsberg Cars & Coffee BMW meet! vell overstått :)

Glenglen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 370
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Treffet var bra det, og ble en fin liten kollonne fra Oslo/Drammen og ned til tross for dårlig vær og mye polish som ble borte under møkka:P

Er alltid gøy å kjøre kollonne gjennom byer, når folk snur seg og blir stående å glane og peke...er liksom halve opplevelsen med treff.

Artig å bli kjent med og få treffe en del ifra forumet...mye hyggelige og ålreite folk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et flott gjennomført treff Glenn og Kenneth :) Utrolig mye flotte og spesielle biler der idag. Håper alle som dro nordover igjen med sommerhjul ikke møtte haggel som lå som tynt snølag på veien slik jeg jeg gjorde :P Dro hjemover 17.15 vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom bremsene mine ikke dukka opp på Fredag ble det ingen tur på meg, hadde planer om å rekke både notodden og tønsberg denne helga, men våkna opp Lørdag morgen med høy feber. Tenkte Robkill skulle ta Mercedes Benz and BMW Coffee&Cocoa-meet i Ski senere ikveld som et plaster på såret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et veldig vellykket treff. Ble skuffet over oppmøte på Vippetangen i Oslo for kolonnekjøring, men ble meget positivt overasket da vi kom til Tønsberg. Kjempebra initiativ, ser frem til flere slike treff uten regi av Bmwccn :P

Har lagt ut noen få bilder i bildetråden fra treffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...