Julian Sommer Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Dette er jo en type trend, innen så mange forskjellige miljø. Har selv bestilt meg stickers for over 500,- på ihatestickers.com, gleder meg til å få dem. Kunne dog trengt litt inspirasjon! Noen som har bilder av biler med morsomme, tøffe, stygge, eller bare alt for mange klistremerker? Pøs på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 hadde stickers på leppa mi, men d slo ikke heelt ann her på bimmers personlig syes jeg det er kult, viss det er skikkelig gjort selvsagt! men det handler om å skille seg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 hadde stickers på leppa mi, men d slo ikke heelt ann her på bimmers personlig syes jeg det er kult, viss det er skikkelig gjort selvsagt!men det handler om å skille seg ut! Enig med deg der! Var det den leppa som var helt full av merker? Syns den var fet jeg, hvis det er den jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Klistremerker suger på en bil som ikke er grom nok til å forsvare de. Samme med ordet stance, eller stuk.. Hvem vet hva de betyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 hadde stickers på leppa mi, men d slo ikke heelt ann her på bimmers personlig syes jeg det er kult, viss det er skikkelig gjort selvsagt!men det handler om å skille seg ut! Enig med deg der! Var det den leppa som var helt full av merker? Syns den var fet jeg, hvis det er den jeg mener mener erlendmelk hadde en som var fylt, jeg hadde bare ene hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Har hatt disse på mine biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Klistremerker suger på en bil som ikke er grom nok til å forsvare de. Samme med ordet stance, eller stuk.. Hvem vet hva de betyr? Stance---------------------------------------------- Tyskerstuk----------------------------------------- AWD-stuk Yngvejos: skulle vært en liker-knapp her inne venter på noen stickers i posten, et av dem er "quattro ist für sissies" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Bruker man noe spesielt for å feste klistremerkene med? Tenker da på de jeg har bestilt hos ihatestickers, hvis det er flere typer. Kan man bruke zalo-vann og gummiskrape, eller skal man klistre dem rett på uten å bruke noe som helst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Liker denne stilen godt, selvom jeg misstenker at det er en veldig forbigående trend. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Er bare og klistre rett på, Custom. Noen merker jeg hadde på gamlebilen for et par år siden: Også et jeg har på bmw'en nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Jeg digger stickers på biler hvis det står i stil til resten av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Stickers ser nok best ut på en bane bil, som blir sponset for eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Stickers ser nok best ut på en bane bil, som blir sponset for eks. x2, disse stance-klistermerkene er bare tragiske. Finn heller på et morsomt ordtak eller ha noe som sier noe om hvor du e.l. Ikke sånne bombetegn osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 har ett par på sommerbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå