Rabies Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Sweet sedan dette her Stickerbombinga gir meg litt lyst til å sparke deg i pungen, men ellers har du gjort alt riktig her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Vmaxx coilovers er ikke brukbart når man skal ha bilen laaav... Men har nå funnet ut at jeg ikke kan fjerne hjelpefjær, for da får jeg nok ikke stilt den langt nok opp når vintern kommer! Det fant jeg ut etter og ha knekt hode på 1stk bolt, 1stk bor og 1stk grisepikk... så det blir en del ekstra arbeid Rabies, da bør du grue deg til å se hvordan vinterfangern blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Grei høyde Men fysj for et panser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 king! Sent from my GT-I9300 using Xparent Blue Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garstin Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Der kom bildet jeg har sitti å venta på.. Hadde ikke helt troa, men jeg syns faktisk det ble ganske rått Og det ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 synes den ser for sliten ut med det panseret :/ du burde holde deg til stickerbombing, det ser ut til at du kan det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Ett bilde av min og en kamerat sin bmw jeg fant fra streetmeet på gjøvik! Leppa smakte grus, så er litt grå på bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Planer/tanker om hva fremtiden bringer! Kommer til å være stille med større endringer på bilen en stund. Når snøen kommer blir bilen satt i vintermodus, org fanger og heves opp litt. Må få tak i noen vinterfelger med litt mindre innpress så jeg står fritt til å justere høyde! Skal få tatt litt små rust rundtom på bilen, nederste på dører og små roser her og der. RC'ne skal total renoveres! Splittes, polert kant, lakkert senter, nye skruer(evt kromatering) og BBS emblem Har vurdert salg, men blir nok i mitt eie en stund til! Har også ideer om større motor og k-sport bags, så får vi se hva som realiseres! Kan slenge med at hvis jeg bestemmer meg for å selge, så er det til fordel for ny E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 jeg liker egentlig ikke e36 men denne var akkurat sånn jeg liker! liker panseret og stickerbombinga, stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 hah.. jo takk! Er mye meninger om stickers og rusting, men jeg synes nå det er morsomt å prøve litt forskjellig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Alltid gøy å gjøre noe ikke alle gjør;) haters gonna hate<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Ligger et sett med K-sport bags til salgs på finn for 16k. Koster opprinnelig nesten 30. Helt nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 ja har sett det! Basic kittet fra k-sport koster vel litt mer enn 15,000 + frakt, men det som selges på finn er vel delux eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Digger stilen din;) Lurer litt på selv å hive på sånn stickerboombing på insiden av felgene mine;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå