KKME30 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zodarion Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Meeget vellykket treff med tanke på at dagen startet med dårlig vær. Får håpe på bedre vær neste år, for dette MÅ det jo bli mer av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Helt utrolig at øyvind tok bilen ut i regnet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Meeget vellykket treff med tanke på at dagen startet med dårlig vær. Får håpe på bedre vær neste år, for dette MÅ det jo bli mer av Neste år?? Hva med i sommer/høst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Ja må nesten prøve å få til noe i sommer også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Hvem var han luringen som gikk rundt opp på veien og krevede 50 kr av de forbipasserende bilene som stoppet for en titt ned på området? Han hadde ikke noe som viste at han "jobba" for NAF eller arrangørene, tror han fikk en kald motagaelse av de flest som rullet ned vinduet for ham inkl av undertegnede Var selv bare bortenom å kikka, før jeg reiste tilbake igjen. Var ikke noe "treff" vær synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 E bare å kjøre på med treff. Bedre med et for mye enn et for lite Var ikke treff-vær i Tønsberg for en uke sia heller, men kom da 70 biler fordet. Var vel ca 50 stk i dag. Møe gromt, spesielt BiTurboen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zodarion Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Meeget vellykket treff med tanke på at dagen startet med dårlig vær. Får håpe på bedre vær neste år, for dette MÅ det jo bli mer av Neste år?? Hva med i sommer/høst? Stemmer for den jah ! Begynner vist og bli seint her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Helt utrolig at øyvind tok bilen ut i regnet... Likte det ikke.. Drøyet lengst mulig så var jo mange som var reist hjem når jeg kom. Så kom jo solen frem ettervært så da var det jo bare morro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Århhh den e34 alpinaen!! bi turbo og greier. Hvem eier den? så alle bilene parkert utta for maccen, og ingen i bilene :/ mener selv jeg var veldig a-sosial, skulle a menga mer med beemerfolket, isteden gamle, slitne, volvoer, opeler og citroener JA stemmer for tidlig i sommeren en gang! Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 glemte hele greia jeg.. den BI-turboen er en i arendal som eier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 B10en er fra Arendal ja... Og det er selveste bilen fra reklamebladet til BMW om b10 biturboen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 drittvær ja, var der noen timer så gikk vi hjem men fint å få tømt litt dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 noen av de jeg tok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå