Hawkon88 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Jeg får vel lage en liten tråd om e91en min. Jeg kjøpte den i desember og er meeget fornøyd. Fargen er lemans-blau Utstyr: Mtech 177hk orginalt fra fabrikk aircondition Navi skjerm bluetooth handsfree coupevarmer med timer keyless-go pdc xenon og adaptive kjørelys (derfor også angeleyes, selvom det ikke er en LCI modell) sotede ruter iso-fester i baksetet. Det som er gjort med bilen er: LaminX film på frontlykter Performance nyrer Blackline baklykter GS "goldline" BBS lm kopi felger. 19" 235/265 dekk. Kosmetiske oppgraderinger jeg har lyst på er en ekstra lippe framme, carbon diffusor, et lite "påbygg" på spoileren på bakruten, soting helt fram, 4dobbel eksos og senkeskåler/coilovers.. Hvor mye av dette som blir prioritert er jeg usikker på, da jeg syns bilen er ganske kjekk som den står nå.. Dinitrolbehandling og full detailing skal bli gjennomført i løpet av sommeren håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Lekker bil du har her! ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Takker for det! Dårlige bilder da.. Skal få tatt noen ordentlige etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Fin bil, ganske lik min Liker planene dine, men de klistremerkene likte jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Hadde en liten photoshoot i går etter å ha vasket bilen, men bildekvaliteten på ipad var ikke overaskende god.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unified Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Var ikke helt heldig å bruke ipaden til en photoshoot nei, men bilen ser bra ut og klar for vår! Har egentlig ikke tenkt over at dee tåkelysene/grøftelysene lyser så sterkt i forhold til parklysene, men det sitter jo 55w pærer i de tåkelysene, så da blir det jo så. Kanskje det ble ekstra tydelig i ipad-kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 det har nok noe med at jeg har linsen på høyde med grøftelysene også. At de virker skarpere da. ellers har bakfelgene begynt å flasse i klarlakken 2mnd etter at de kom på bilen. har sendt bilder til morgan på gs, så får de hva de tilbyr meg. tenkte forresten på å space felgene ut litt også.. Tror det kunne blitt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Fin fin bil... Så den/deg idag, med en politibil bak seg bot? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Fin fin bil... Så den/deg idag, med en politibil bak seg bot? Huff, hørtes ikke noe bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Ja, han syns jeg byttet felt for seint når jeg lå i venstre felt og skulle av til olsvik.. Idiotisk av meg egentlig, da jeg visste om politibilen, men kom på i siste sekund at jeg skulle til haakonsvern.. "slapp unna" boten på 5200, men satt igjen med den på 3700. Bare glad for at jeg ikke fikk siste prikken i kisten da jeg har 7 fra før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Har du 7 prikker fra før så synes jeg ikke synd på deg. Men pen bil og fine hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 tja, er jo selfølgelig min egen feil, men har alltid hatt biler som er lagt for autobahn, og kjører over 30k i året. I en kombinasjon med utolmodighet- så er det hvertfall sånn situasjonen er nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Ja da må man vel regne med litt svinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå