Gå til innhold

Anbefaler alle som skal selge bil til å sjekke kjøper!!

badsha
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

badsha tenk først å fremst på familien om du har dette,hvis ikke lar du han bare true deg.Om han mener det eller ikke vet ingen,å for at han tar med flere vil aldri si han er usikker på seg selv,aldri undervurdere andre.

Lykke til med saken,håper det ordner seg på best mulig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du identiteten på fyren samt et fornuftig signalement kontakter du politiet samt en oppegående advokat. Det er ingenting å lure på hvis man blir truet... og politiet er mer enn interessert hvis du er nogenlunde hederlig selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi han et rødt øre. Dette er bare tull, jeg har kjøpt mange biler til under 10 000kr, det eneste jeg krever av selger er at jeg kommer meg HJEM med bilen. Klarer den å kjøre hjem er den allerede så bra bil du kan forvente til under 10 000kr. Kan ikke komme og syte og kreve penger på en bil som er så billig, det er ikke sånn det funker! Ikke la deg lure, du har jo navnet hans, sikkert fødselsnummer - telefonnummer - adresse osv på kontrakta ( og salgsmeldinga? ). Hvis typen skulle stikke innom er det jo bare å gi en notis til våre blå hjelpere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhem, nå er det ikke alle med tattoveringer som er slemme da;P Men for og vere litt seriøs så syns jeg ikke du skal gi noe tilbake, Som scoot sier. kommer du deg hjem har du egentli fått valuta for dine 6000 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...