wicky124 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 oe har du overført penger?! skjerp deg... jeg har også venner som kan møte han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Betale hele summen tilbake og lever bilen selv til huggern! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 hehe det går bra waqas har endel folk her oxo, men gidder ikke dette for usle 6000, har tro på ting jeg, det som går rundt kommer tilbake til deg eller hvordan det formuleres:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 What comes around, goes around? Det du mente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Forresten! Alltid morsomt at de skal være flere som møter det på døra! Tegn på usikkerhet til 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 badsha tenk først å fremst på familien om du har dette,hvis ikke lar du han bare true deg.Om han mener det eller ikke vet ingen,å for at han tar med flere vil aldri si han er usikker på seg selv,aldri undervurdere andre. Lykke til med saken,håper det ordner seg på best mulig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Har du identiteten på fyren samt et fornuftig signalement kontakter du politiet samt en oppegående advokat. Det er ingenting å lure på hvis man blir truet... og politiet er mer enn interessert hvis du er nogenlunde hederlig selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Kjempesmart å true noen om han virkelig mener han har krav på noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Bare å si ifra hvis du trenger backup, balltreet her begynner å få litt overflaterust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Ikke gi han et rødt øre. Dette er bare tull, jeg har kjøpt mange biler til under 10 000kr, det eneste jeg krever av selger er at jeg kommer meg HJEM med bilen. Klarer den å kjøre hjem er den allerede så bra bil du kan forvente til under 10 000kr. Kan ikke komme og syte og kreve penger på en bil som er så billig, det er ikke sånn det funker! Ikke la deg lure, du har jo navnet hans, sikkert fødselsnummer - telefonnummer - adresse osv på kontrakta ( og salgsmeldinga? ). Hvis typen skulle stikke innom er det jo bare å gi en notis til våre blå hjelpere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Ehhem, nå er det ikke alle med tattoveringer som er slemme da;P Men for og vere litt seriøs så syns jeg ikke du skal gi noe tilbake, Som scoot sier. kommer du deg hjem har du egentli fått valuta for dine 6000 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Ser ut til at han allerede har betalt penger tilbake for bilen uten å få tilbake bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Hei noen som blir opp til den fyren her!! Nå har han plutselig fiksa ny mottor i den og nekter å vrake den så jeg står som ansvarlig for årsavgiften. Fy fader nå er jeg pissed !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinern2 Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Sorry, men du ble nok svindla der ja, du må jo få bilen før du betaler! Ialfall når du vet fyren er loco! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 har du levert salgsmld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå