Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
oz'ene skal jeg restaurere, kansje jeg kjøper meg e28? bbsene skal jeg plastidippe, kjekt med backup felger.

Fikk du med alle senterdekslene på Oz-felgene? Har et sett med sånne jeg også, men mangler et deksel dessverre :(

jeg fikk bare med ett...

Dieselsprut på bakdekka???

Hehe,lurte også litt på den.... Kompensasjon for liten motor???

jepp, 1,1liter tror jeg? ville aldri gjort det på min egen bil, for å si det sånn.

Skrevet
oz'ene skal jeg restaurere, kansje jeg kjøper meg e28? bbsene skal jeg plastidippe, kjekt med backup felger.

Fikk du med alle senterdekslene på Oz-felgene? Har et sett med sånne jeg også, men mangler et deksel dessverre :(

jeg fikk bare med ett...

.... som du vil kvitte deg med eller? :wink:

Skrevet

.... som du vil kvitte deg med eller? :wink:

det må jeg tenke på... du skal ikke kvitte deg med dine tre da? haha :D

Har jobbet litt mer med hengeren idag. har punktet fast gassgrillen, og senket hengeren 18 cm :)

DSC00067.jpg

DSC00068.jpg

DSC00069.jpg

DSC00070.jpg

DSC00072.jpg

DSC00074.jpg

DSC00076.jpg

fikk også hentet sveiseapparatet mitt idag, som jeg fikk av jobben (:

DSC00075.jpg

ett norweld tig-apparat! kjipt at det ikke er vekselstrøm på det, får kjøpe det når timelønnen er litt høyere :)

Skrevet
Holder du til i Sarp? Heheh, da skal jeg se denne bilen live, enten du vil eller ikke! :)

jepp, og verkstedet er i fredrikstad :) er sikkert bare å ta seg en tur om du er sugen.

OM jeg er sugen! Du hører fra meg etter eksamensperioden!

Skrevet
Holder du til i Sarp? Heheh, da skal jeg se denne bilen live, enten du vil eller ikke! :)

jepp, og verkstedet er i fredrikstad :) er sikkert bare å ta seg en tur om du er sugen.

OM jeg er sugen! Du hører fra meg etter eksamensperioden!

ok!

de er laget for e21, måtte bare sveise fjørbeina fast i ''spindelen'' foran. de fleste detaljer står tidligere i tråden! det skulle i utgangspunktet være plug&play, men det var det langt ifra, for å si det sånn. anbefaler ikke å kjøpe fra airbagit.

Skrevet

Tøft prosjekt! ;) Følger med her. :)

Er det noen annen plass de selger bags til E21 da? Bagriders kanskje? Vet ikke av så mange jeg. Er meget mulig jeg går for luftfjæring på min når den tid kommer. ;) (Da med ett sett originale i backup selvfølgelig.)

Skrevet

det må jeg tenke på... du skal ikke kvitte deg med dine tre da? haha :D

Bare tenk litt du, og så gir du meg beskjed når du finner ut at du vil selge dekslet. Disse felgene er jo faktisk nesten tøffere uten dekslene :wink:

Skrevet
Tøft prosjekt! ;) Følger med her. :)

Er det noen annen plass de selger bags til E21 da? Bagriders kanskje? Vet ikke av så mange jeg. Er meget mulig jeg går for luftfjæring på min når den tid kommer. ;) (Da med ett sett originale i backup selvfølgelig.)

kunne kansje kjøpt fjørbena fra airbagit, og ventiler, kompressor og tank fra bagriders? eller airlift? en av de skal jeg ha fra neste gang. tror det ikke finns noen flere ferdige fjørbein med bags til e21. backupfjøreben er definitvt ett must :)

• 3 weeks later...
Skrevet

på tide med en liten oppdatering, vel!

har ikke gjort så mye med bilen, har sveiset litt i ramma på en gammel gto denne uken.

fortsatt mobilbilder også, har ikke tatt meg råd til kamera ennå.. er sugen på gopro hd, egentlig? filme titangnistene fra skliplaten som snart blir laget på e6 om natten? :))

men alt er bedre enn ingenting!

har vurdert å bytte stabstagforinger bak:

20120622_183642.jpg

har også montert nye lykteringer, disse var ikke så kledelige uten lykteviskerene:

20120622_183655.jpg

byttet også forreste grill, den gamle var bulket:

20120622_183701.jpg

nye lykteringer montert:

20120622_183721.jpg

ny grill:

20120622_183737.jpg

skittent,skal snart poleres opp :)

20120622_183745.jpg

endelig på veien igjen! bilen har stått siden 26 mai, har ikke klart få tak i oppegående dynamo med litt høyere effekt, ville ikke endre på festene i bilen.

20120622_214827.jpg

20120622_214845.jpg

20120622_214907.jpg

de nye foringene, rakk å dreie de sånn litt innimellom.

skal bestille ny gummi til de imorgen, var bare ivrig på å få kjørt litt idag :)

20120622_183630.jpg

så neste steg nå er å få tettet litt trykkluftlekasjer, polering og GRUNDIG vask, trekking av bagasjerom og venting på RM'ene , som jeg også må bredde når jeg først får dem. fikk flytende tetning til de idag, glemte å ta bilde av den... føles ut som ny reim, nytt batteri og ny dynamo hjalp litt, den går mye jevnere på tomgang med kompressoren på, jager ikke i det hele tatt :D jeg glemte å ta bilder av de, skal ned å holde på litt imorgen, så kommer bilder da.

Skrevet
Konge, KONGE!

begynner å ligne noe ihværtfall :) har rånet litt rundt idag og lett etter feil... ser ut som jeg må bytte clutch ganske snart. får prøve å lufte igjen å se.

er denne verdt å ta en vask på og stikke på rudskogen med imorgen? har jo ikke noe kule felger og skikkelig stance ennå men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...