GeirAndre Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 når er avreise fra shell stasjonen på kjeldstad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 dette må man vell nesten på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Er på jobb imorgen så stikker innom da jeg jobber i bygget ved siden av vallehovin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 skal det kjøres noen kolonner innover? kommer fra lillestrøm her, så kunne godt tenke meg å havna i en kolonne å fått tatt noen kjørebilder å greier forresten, er det parkering for IKKE-BMW'r? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RNJ Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Er vårmønstringen kun for medlemmer av BMWCCN eller er den åpen for alle (med og uten bil)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 åpent for alle bmw medlem eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Er det noen fra Hønefoss som skal hit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Kommer jg Prøver å få samla en liten bmw gjeng fra skien/porsgrunn Er det samlet noen fra Grenland? Felles avreise? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Er det noen fra Hønefoss som skal hit? Ja, jeg stikker innover i 11 tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Jeg tar turen tror jeg, er ikke spådd så bra vær, regner det så dropper jeg turen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 skal det kjøres noen kolonner innover? kommer fra lillestrøm her, så kunne godt tenke meg å havna i en kolonne å fått tatt noen kjørebilder å greier forresten, er det parkering for IKKE-BMW'r? er grattis for bmw ,mini one ,du behøver ikke være medlem for å kome inn .andre merker ingen avgang .kan parkere uta for ! og spasere inn ,. mvh rune øst avd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Er spådd 3' i morra og regn....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Ligger snø hjemme her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Kom mai du skjønne MILDE ??!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Ca 5 grader i sentrum av Oslo. Regner ikke nå, men har gjort det i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå