milhouse Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Frekkas! Jeg kunne jo vært limo-sjåfør så pent som jeg kjører. Greide jo nesten gire også. quote] Turtallsperra traff du ja... Men det har skjedd før og skjer sikkert igjen. Normalt på treff pleier man vel måtte betale ekstra for ekstra sjåfør. En liten ekstrasum er vel det som burde være greia for ekstra bil også? F.eks + 100,- Litt de jeg også tenkte. Men er ingen bid deal, tar det som det kommer. Fruen giddder ikke å sitte på hytta med svigermor så hun ville heller komme på rudskogen! Jeg har lyst til å ta med meg begge bilene, må jeg da betale dobbelt? Har lyst til å prøve en runde eller 2 med de andre. Skal sende mail vedrørende medlemskap. Har ikke fått noe i posten. Hva er den andre bilen? e92 320d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 er det nulltoleranse for all sladding på dette treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwccnost Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Blir dette noe av og er det lov med røde prøveskilt fra Biltilsynet? Om treffet blir noe av? Er ikke det 100 prosent sikkert? Jeg har vertfall bestilt hotell og greier og ser frem til enda en dag på rudskogen... Jeg ønsker det bare bekreftet Treff blir det Vi i Øst har siste møte i morgen ang treffet. Mer info kommer innen uken. Både her, Facebook og WWW.bmwccn.no/ost Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwccnost Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 er det nulltoleranse for all sladding på dette treffet? Kun sporkjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Æsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwccnost Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Oppdatert informasjon på side 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Søren at jeg antageligvis er på ferie da dette treffet er Ikke fått med meg på langt nær det jeg kunne ha ønsket meg i år. Hmm... endring i ferieplaner vurderes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Er det slik at jeg/vi betaler når vi kommer på rudskogen eller er det mulig å forhåndsbetale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Er det slik at jeg/vi betaler når vi kommer på rudskogen eller er det mulig å forhåndsbetale? man betaler når man møtter opp .hvi tar kort heller kontant . mvh rune bmwcnnøst . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weaver Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 må alle som skal på bane være på stedet og registrere seg fra kl. 8.00 til 8.30 eller går det helle dag? har ikke lyst å står opp kl. 5 på morngen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Begynner å nærme seg nå! I verste fall får jeg bilen igjen på fredagskvelden, som betyr at jeg har den klar til lørdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 må alle som skal på bane være på stedet og registrere seg fra kl. 8.00 til 8.30 eller går det helle dag? har ikke lyst å står opp kl. 5 på morngen Så lenge man rekker siste førermøte kl 1230, går det vel greit. Førermøte er obligatorisk for alle som skal kjøre på banen. Innsjekk/teknisk kontroll foregår vel så lenge det dukker opp nye folk/biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Foreløpig ser det ut som det blir ordentlig norsk sommervær, men på en annen side kan man jo ikke stole på Yr.no før dagen etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Har ikke vært så mange ganger på rudskogen,men det har regna HVER gang! Så hvorfor ikke denne gangen også.... Men er som du sier,yr er ikke til å stole på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå