Tzunami Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 må hive meg på denne samtalen og si meg enig i å prøvekjøre M5'n M5 er da ikke noe spennende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 må hive meg på denne samtalen og si meg enig i å prøvekjøre M5'n M5 er da ikke noe spennende? Haha, det smalt er nok hakket kvassere enn gamle 328'n tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnusbg Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 virkelig fin bil Kny, inspirasjon fra denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Denne har jeg sett live og for et gjennomført kult stuk! Er det kjørbart? Hehe. Får lyst til stuke E46en når jeg ser slikt. Får hilse neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Takk takk! Er vel ikke akkurat stilt inn for å være optimalt med tanke på kjørecomfort og brukbarhet, men det er kjørbart Må kjøre veldig pent enkelte steder, spesielt inn veien mot biltema, jobber innerst i veien der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Da var en kongehelg i Bud vel overstått, og bilen gikk smertefritt tur-retur tross omkjøring over en sinnsykt dårlig fjellvei! Totalt ca. 130 mil på en helg Var heldig og fikk min første pokal også Litt møkkete etter atlanterhavs-turen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Nice og gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Herlig! Hva er neste treff du skal på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Ikke rart du fikk pokal digger den bilen din <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Kny the man! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Takk takk Neste treff blir nok NordicStance på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Noen bilder tatt av matsrh på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Ett smykke du har kny, velfortjent med pokal for beste e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Takk veldig fornøyd med bimmern nå, bare småplukk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå