Gå til innhold

Kny's E36 328i Coupè, solgt :<


Kny
 Share

Anbefalte innlegg

oy oy! det må eg si var pent arbeid! absolut nøye å bra! :) hva vil du si er det polerings midelet som fjerner best vaske riper?

Takk takk :) Skal du fjerne vaskeriper må du ha en poleringsmaskin og polish med slipemidler i. Jeg har kun erfaring med poleringsmidler fra Scholl-serien (S03gold, S17+, S30 og S40 rekkefølge fra grov - fin polering). På denne bilen brukte jeg Scholl S03gold (grov) først, dette lager hologrammer på denne type lakk, så kjørte jeg over med S30 for å fjerne de hologrammene som kom etter S03Gold. Til slutt kjørte jeg S40 som er det fineste poleringsmiddelet de har, for å få glansen helt opp :)

Hva står for tur nå som bilen er så flott? :D du har vell noen planer på lur?

Ja, jeg har planer så det holder. Men ikke penger :P Koster å ha hus! Først skal jeg få på sommerdekk regner jeg med, så skal den få faceliftfront og nytt oljefilter og olje :) I juni regner jeg med at ting starter å skje, så får jeg bare vedlikeholde den med vask og stell fram til da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en godvask i dag siden været var så deilig! Shortsvær på Nøtterøy i dag :)

Knipsa noen bilder med speilrefleksen etterpå. Har også bestilt et par småting, nye lister rundt bakvinduene da de er veldig slitte og morkne. Samt et par skiver til understellet foran, kommer sånn klunkelyd fra fjæra når jeg vrir på rattet så jeg satser på at skivene er det som mangler :)

Neste lønn bestiller jeg M innstegslister og M girkule med lys tror jeg. Så skal den inn til lakk i juni/juli for å friske opp litt slitasje ;)

Fjerna skiltramma foran, syns det ser cleanere ut uten den og bak byttet jeg til helsort ramme, satt 2 knotter i veien for å kunne tape den på bak.

Satt på en liten diskret sticker jeg bestilte av en kar på dcn for noen uker siden også.

DSC_0018.jpg

DSC_0013.jpg

DSC_0016.jpg

DSC_0017.jpg

DSC_0040.jpg

DSC_0048.jpg

DSC_0058.jpg

DSC_0072.jpg

DSC_0069.jpg

Uredigerte bilder ;) Hvis noen klør i fingra etter å redigere for meg, så kjør på! Bildene ligger på Photobucket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...