Kny Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Ja, ble et lite løft Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Utrolig bra resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Hva står for tur nå som bilen er så flott? du har vell noen planer på lur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 oy oy! det må eg si var pent arbeid! absolut nøye å bra! hva vil du si er det polerings midelet som fjerner best vaske riper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 oy oy! det må eg si var pent arbeid! absolut nøye å bra! hva vil du si er det polerings midelet som fjerner best vaske riper? Takk takk Skal du fjerne vaskeriper må du ha en poleringsmaskin og polish med slipemidler i. Jeg har kun erfaring med poleringsmidler fra Scholl-serien (S03gold, S17+, S30 og S40 rekkefølge fra grov - fin polering). På denne bilen brukte jeg Scholl S03gold (grov) først, dette lager hologrammer på denne type lakk, så kjørte jeg over med S30 for å fjerne de hologrammene som kom etter S03Gold. Til slutt kjørte jeg S40 som er det fineste poleringsmiddelet de har, for å få glansen helt opp Hva står for tur nå som bilen er så flott? du har vell noen planer på lur? Ja, jeg har planer så det holder. Men ikke penger Koster å ha hus! Først skal jeg få på sommerdekk regner jeg med, så skal den få faceliftfront og nytt oljefilter og olje I juni regner jeg med at ting starter å skje, så får jeg bare vedlikeholde den med vask og stell fram til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Så tralla di rulle forbi da jeg satt på kafeen på Borgheim her om dagen! Fet farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Hehe, morro Bor jo 1 min unna Borgheim, så kjører der hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Tok en godvask i dag siden været var så deilig! Shortsvær på Nøtterøy i dag Knipsa noen bilder med speilrefleksen etterpå. Har også bestilt et par småting, nye lister rundt bakvinduene da de er veldig slitte og morkne. Samt et par skiver til understellet foran, kommer sånn klunkelyd fra fjæra når jeg vrir på rattet så jeg satser på at skivene er det som mangler Neste lønn bestiller jeg M innstegslister og M girkule med lys tror jeg. Så skal den inn til lakk i juni/juli for å friske opp litt slitasje Fjerna skiltramma foran, syns det ser cleanere ut uten den og bak byttet jeg til helsort ramme, satt 2 knotter i veien for å kunne tape den på bak. Satt på en liten diskret sticker jeg bestilte av en kar på dcn for noen uker siden også. Uredigerte bilder Hvis noen klør i fingra etter å redigere for meg, så kjør på! Bildene ligger på Photobucket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Fy f. Fantastisk bil du har! Strøøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hogstad-Trading.no Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Den fargen er så PEN! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 En nydelig E36! Den lilla fargen popper skikkelig i sollyset, og felgene passer utrolig bra til denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 Gjør seg i sola denne fargen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Fy fader så bra resultat du fikk med den skinnrensen til swisswax som natt og dag de setene etterpå. Virkelig fin bil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 angry birds fan? Den fargen og de felgene er jo skapt i himmelen, vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå