OddErik_E34 Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Legger ut noen bilder av 530´en i godt selskap med E38 Alpina B12 6.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Eksklusivt selskap. Må si at jeg liker overgangen mellom koffertlokk og bakrute bedre på E34 enn E38. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Meget representative biler å ha i oppkjørselen det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Da er helgen vel overstått! På lørdagen ble det en liten tur på Rudskogen for å delta og kjøre litt på trackday. Måtte ha med meg begge E34´ene for morro skyld. Var ganske heldig med været på Rudskogen men på veien til var det noe skiftende og derfor ikke så "rene" biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 så disse på rudskogen på lørdag.. kjempe pene biler! fikk med meg 540ien på banen også før vi dro avgårde hjemover da det ikke var mer bremseklosser på bilen =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Meget pen bil du har! Så deg på Rudskogen. titta litt på bilen din, når du sto i depoet / Utkjøringa på banen. Vurderte å smette utpå med min, men ble ikke noe av gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 så disse på rudskogen på lørdag.. kjempe pene biler! fikk med meg 540ien på banen også før vi dro avgårde hjemover da det ikke var mer bremseklosser på bilen =P Hyggelig å høre du har sett de:) Du fikk også med deg at jeg ikke hadde bremser også ja...aner ikke hva det egentlig skyldes. Har nesten ikke kjørt denne bilen siden jeg kjøpte den og hvertfall ikke har den fått noe hardkjør. Det gikk en runde også var det null og niks bremser på den. Kan det være klossene, skivene eller bare gammel/lite bremsevæske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Meget pen bil du har! Så deg på Rudskogen. titta litt på bilen din, når du sto i depoet / Utkjøringa på banen.Vurderte å smette utpå med min, men ble ikke noe av gitt La merke til din bil også da du kom. Bare å komme bort å prate neste gang, hadde vært spennende å se litt på bilen din også Det hadde vært morsomt om du la deg utpå noen runder med din, moro å se flere E34 på bane selv om det meste av det som kjører rundt der er nye BMW´er, Porsche og Audi;) liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Ja, får slå ev en prat neste gang jeg ser deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 så disse på rudskogen på lørdag.. kjempe pene biler! fikk med meg 540ien på banen også før vi dro avgårde hjemover da det ikke var mer bremseklosser på bilen =P Hyggelig å høre du har sett de:) Du fikk også med deg at jeg ikke hadde bremser også ja...aner ikke hva det egentlig skyldes. Har nesten ikke kjørt denne bilen siden jeg kjøpte den og hvertfall ikke har den fått noe hardkjør. Det gikk en runde også var det null og niks bremser på den. Kan det være klossene, skivene eller bare gammel/lite bremsevæske? Det jeg mente var at bilen vi kjørte på banen gikk tom for klosser, BMW E92, hehe =P Men du mistet bremsene ja... gikk pedalen i gulvet, eller var det bare det at det ikke virket når du hadde full trykk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Åja, hvilken E92 kjørte du? Bremsene gikk helt i bånn uten noe som helst virkning...skremmende da jeg hadde 180 km/t på langsiden da jeg skulle til å bremse. Følte de var noe svake ved nedbremsing til slakter´n så jeg gav meg litt tidligere enn jeg trengte på langsiden for å sjekke om det var noe bremsing....HELDIGVIS .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Da virker det som om det er dårlig bremsevæske, ville ha tømt reservoaret, fylt på ny væske og luftet alle kaliperne litt. Da blir det nok mye bedre Fikk lov å ratte en kompis sin E92 320d, var en blå M-sport bil... Liten video: http://www.facebook.com/#!/photo.php?v= ... =2&theater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Denne virket kjent...? liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Denne virket kjent...? Ojj! se der ja...flott bilde:) Har du flere så gjerne send meg på innboks eller her! moro å se Veldig fin E92 også med M-pakke....ryddig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå