Gå til innhold

Indrehus garasjen "Ny bruksbil, ALPINA D3 Biturbo F31"


Anbefalte innlegg

i fare for å virke misunnelig...  Hva slags bedrift driver dere?

 

Bilen står trygt lagret et sted vi ikke har noe tilknyttning til eller driver for oss selv;) Står bare biler litt rundt om kring mens garasjen hjemme ferdigstilles..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 1994 modell har Shadowline originalt men har kromringer rundt lyktene så tror dette kom på alle E34, er forøvrig ikke noe fan av både mørke DE eller gule lykter på E34 men det er nå min mening ;) Slik det er blitt i dag med E34 så føler jeg de stikker seg mer ut helt fabrikkoriginale, faktisk...

Nydelig bil og er godt å høre at den skal taes i bruk igjen, det fortjener den virkelig selv om det ser ut til at den ikke akkurat lider noen nød der den står i det nye garasjeanlegget deres. Helt rått med en slik garasje 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei John

 

Ja husker hvordan 540i/6 så ut. Utrolig tøft, det er der tanken kom til meg om å skaffe meg lampene så kan jeg prøve det ut. 

 

Ser at du ikke har sølv kromring rundt lampen og at bilen din er shadowline .. Fikk du da med sort ring eller ?

Kjøpte komplette lamper originalt, med sorte ringer. Og ja, syns dette var pent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen står trygt lagret et sted vi ikke har noe tilknyttning til eller driver for oss selv;) Står bare biler litt rundt om kring mens garasjen hjemme ferdigstilles..

 

 

tror du misforstod meg...Jeg lurte ikke på HVOR bilene er lagret, jeg lurte på hvor pengene til alle slike biler kommer fra? Ikkeno frekt ment etc, bare lurer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 520i var også shadowline men hadde chromeringer rundt lyktene, synes E34 er kul med org lyktene også jeg, de ser på en måte større ut, men oransje blink er et must med org lamper

Helt enig, men hvite blinkere kan være fint på noen E34 med noen spesielle farger :)

Endret av Sjøbuse
Fjernet uønsket diskusjon/ Off topic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye hyggelig kommentarer her, takk!

 

Tenker også at denne biler forblir så original som mulig, og bevart slik den er. Blir å prøvemontere gule lys til våren da den har kommet seg inn i garsjen. Er jo egentlig like originalt som hvite da man fikk det som tilbehør eller standard i land som Frankrike. Er litt i handel på en fransk B12 5.0 (E32) og den er original med gule hella hovedlys og tåkelys. Havner den på norsk jord blir den gående med gule lys, hadde vært tøft!

 

Liker bilen best som dette på bildene under:) 

 

 

post-68887-0-16334000-1392203379_thumb.j

post-68887-0-19489800-1392203401_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange hyggelig kommentarer:) 

 

Skal få lagt ut noen bilder av diverse, nå er det kommet gulv i garsjen og første bilen som fikk kjøre oppå, ble en Alpina!

 

Er på fjellet i helgen så skal se om jeg kan få kjørt ut et par Alpinaer og ta noen bilder, gjenstår litt måking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da ble det handel på en E34 M5 i dag, litt uventet men sånt som skjer på en lørdag!

 

Kommet over en meget pen bil, som snart er på vei over til Norge. 

 

Grunnet originaliteten og hvor ærlig denne bilen virker så ble det svært fristende i dag:) Usikker om det er noe som skal få bli en del av samlingen men tiden vil vise. Et godt utgangspunkt for noe som kan bli en MEGET pen og ryddig bil. Aldri hatt BMW sin egen M bil, kun vært Alpina så langt...

 

Følger full servicehistorikk og det har kun vært et fåtall eiere på bilen fra ny (TYSK BIL)

 

Meget pen fargekombinasjon som Macaoblau-metallic og sort recaro med stoff. Stort sett det meste av ustyr og forøvrig virker alt i skjønneste orden. 

 

Den blir i første omgang gått over grundig med slitedeler som "MÅ/BURDE" byttes, nye originale oransje blinklys fremme og bak, nye originale matter og enkelte andre småting som skulle dukke opp i første omgang. 

 

Tror dette blir moro!

 

post-68887-0-33552000-1394915961_thumb.j

post-68887-0-85182900-1394916043_thumb.j

post-68887-0-82190100-1394916080_thumb.j

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • OddErik_E34 changed the title to Indrehus garasjen "Ny bruksbil, ALPINA D3 Biturbo F31"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...