Gå til innhold

Indrehus garasjen "Ny bruksbil, ALPINA D3 Biturbo F31"


Anbefalte innlegg

Selv i det dårlige været er de orig BBS felgene kommet på igjen:)

oggpq9savoaa4bhrppgb.jpg

qgqrlwc1eo0zeq1xtiqy.jpg

Du burde få balansert felgene så det ikke er noe lodd på utsiden, skal ikke vibrere noe mer av den grunn, og iallefall ikke med det 10g-loddet der ;)

hvordan bil er den hvite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli lei av å fortelle hvor sjalu jeg er på bilene dine..

Helt korrekt felg/farge kombo!

BBS RC /Style 5 er en av mine helt klare favorittfelger.

TAKK:) veldig glad i denne fargen på E34 selv og med de "retro" originale BBS blir bilen veldig pen. Skiller seg ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir virkelig ikke feil med de BBS felgene altså, rett og slett meget pent :)

Den hvite er vel den nye SLKen om jeg ikke tar grundig feil :wink:

BBS kler bilen veldig godt, enig i det:)

Den er hvite er SLK ja, 2011 model.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten mulig å be om et bilde av 26M'en din?

jaa, 26M har jeg bilde av. Har ikke mange siden det ikke har vært noe til vær å ha den ut i, men en luftedag har det heldigvis blitt så langt i år:)

IKKE BMW så håper folk ikke tar seg nær av at det legges ut noen bilder av en gammel klassiker:)

28oaa8yp3cw90ekavv37.jpg

c8fq023dci14wwniwe79.jpg

uu4d811e72cal5hmrwx9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle prøve med disse felgene på 530´en til uken hvis jeg rekker å få noen dekk på de. Det er originale skrudde Hartge felger som stammer fra en ekte Hartge H5. Kjøpt i Tyskland noen år tilbake. Nå er det på tide de blir å se på en bil. Få høre hva folk syntes:))

zchn3tkhzyx6ss5ajjmz.jpg

vf160pwl3e4hxzkua6o7.jpg

liko6h9c93brvvs5s8js.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettu hva, du plager meg skikkelig i hjererota hvis du IKKE monterer de Hartge felgene, misforstå meg rett, de originale BBS felgene sitter som et skudd. Men jeg har et svakt punkt for de Hartge felgene, de er dødsgromme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettu hva, du plager meg skikkelig i hjererota hvis du IKKE monterer de Hartge felgene, misforstå meg rett, de originale BBS felgene sitter som et skudd. Men jeg har et svakt punkt for de Hartge felgene, de er dødsgromme.

Hartge felgene er som du sier dødsgromme så spørs om de ikke får lov til å komme på bilen om ikke lenge! Spendt på hvordan det klar akkurat denne bilen. Sett noen biler med disse men ikke biler med denne fargen og m-pakke:) gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • OddErik_E34 changed the title to Indrehus garasjen "Ny bruksbil, ALPINA D3 Biturbo F31"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...