Gå til innhold

Indrehus garasjen "Ny bruksbil, ALPINA D3 Biturbo F31"


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Da er helgen vel overstått! På lørdagen ble det en liten tur på Rudskogen for å delta og kjøre litt på trackday. Måtte ha med meg begge E34´ene for morro skyld. Var ganske heldig med været på Rudskogen men på veien til var det noe skiftende og derfor ikke så "rene" biler..

u0ty628yuz6w2etkzz8h.jpg

d0lsts376k72i1hfy0gk.jpg

pw0ynjrcfbkeylw5750z.jpg

lqgng7yziyl7hzz71ruy.jpg

omy23iis8wdtpjdww82d.jpg

h005dbq32qmabyzndafk.jpg

1lj08gyxazcmgi49c17u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil du har! Så deg på Rudskogen. titta litt på bilen din, når du sto i depoet / Utkjøringa på banen.

Vurderte å smette utpå med min, men ble ikke noe av gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så disse på rudskogen på lørdag.. kjempe pene biler! fikk med meg 540ien på banen også før vi dro avgårde hjemover da det ikke var mer bremseklosser på bilen =P

Hyggelig å høre du har sett de:) Du fikk også med deg at jeg ikke hadde bremser også ja...aner ikke hva det egentlig skyldes. Har nesten ikke kjørt denne bilen siden jeg kjøpte den og hvertfall ikke har den fått noe hardkjør. Det gikk en runde også var det null og niks bremser på den. Kan det være klossene, skivene eller bare gammel/lite bremsevæske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil du har! Så deg på Rudskogen. titta litt på bilen din, når du sto i depoet / Utkjøringa på banen.

Vurderte å smette utpå med min, men ble ikke noe av gitt ;)

La merke til din bil også da du kom. Bare å komme bort å prate neste gang, hadde vært spennende å se litt på bilen din også:) Det hadde vært morsomt om du la deg utpå noen runder med din, moro å se flere E34 på bane selv om det meste av det som kjører rundt der er nye BMW´er, Porsche og Audi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så disse på rudskogen på lørdag.. kjempe pene biler! fikk med meg 540ien på banen også før vi dro avgårde hjemover da det ikke var mer bremseklosser på bilen =P

Hyggelig å høre du har sett de:) Du fikk også med deg at jeg ikke hadde bremser også ja...aner ikke hva det egentlig skyldes. Har nesten ikke kjørt denne bilen siden jeg kjøpte den og hvertfall ikke har den fått noe hardkjør. Det gikk en runde også var det null og niks bremser på den. Kan det være klossene, skivene eller bare gammel/lite bremsevæske?

Det jeg mente var at bilen vi kjørte på banen gikk tom for klosser, BMW E92, hehe =P

Men du mistet bremsene ja... gikk pedalen i gulvet, eller var det bare det at det ikke virket når du hadde full trykk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, hvilken E92 kjørte du?:)

Bremsene gikk helt i bånn uten noe som helst virkning...skremmende da jeg hadde 180 km/t på langsiden da jeg skulle til å bremse. Følte de var noe svake ved nedbremsing til slakter´n så jeg gav meg litt tidligere enn jeg trengte på langsiden for å sjekke om det var noe bremsing....HELDIGVIS ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • OddErik_E34 changed the title to Indrehus garasjen "Ny bruksbil, ALPINA D3 Biturbo F31"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...