Gå til innhold

Indrehus garasjen "Ny bruksbil, ALPINA D3 Biturbo F31"


Anbefalte innlegg

Bare legger ut noen bilder fra i dag hvor jeg har hentet fram gode gamle 530´en fra en lang stund i dvale i sommer. Selv dårlig vær og ikke ren bil var det moro å ta noen bilder:)

Har ikke blitt mye brukt i sommer desverre pga flere nye biler, men i vinter skal den få noen oppgradering og kanskje få prøve seg med sorte Hella og div andre ting. Gjerne kom med forslag til utvendige forandringer :)

3edkgbwmc82fl50hw8d9.jpg6sqladincqug71rm6nfm.jpg

gc3esrvcqyfryb3agdkz.jpg

ifskb6f67e9n9ii215gf.jpg

ikaxqy5lgnhyueooqkpe.jpg

4vik3eglksy86npi51bj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har likegodt en SLS stående i garasjen også ja, kjekt det :wink: Men ikke monter sorte Hella lykter da, er jo ikke orginalt :)

Hehe;) hmm...er heller glad i uoriginalt til akkurat denne bilen men syntes at det er pent på flere biler jeg har sett.... Føler jeg vil oppgradere og gjøre noe med den, men vet ikke hva?! Vil bevare den clean, "original" så langt det går men usikker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har vokst i fra "råne stadiet" og har fått litt fornuft inn i toppen så holder den orginale 530I effekten i massevis :) Markedet er fullt av E34 530Ier som kunne vært like strøkene som denna hvis det ikke hadde vært for en hvis gruppe personer med sans for kompressor, soting, angle eyes, senk og turboer #-o

Du, originalpoliti-> Ro deg ned litt nå a, det er vel strengt tatt forskjell på "råne stadiet" og genuin interesse for øking av effekt, syns du ikke? Når du kaller det råning og senke og modifisere bilen sin så blir det bare feil for meg, råning er fjørkappa gamle søplehauger med svært lav effekt og alt for stort eksosanlegg.

Ikke misforstå, jeg er en klar fan av velholdte originalbiler ( som denne f.eks ). Men jeg ser ikke problemet med å modifisere bilen sin til sitt "eget". Ikke alt MÅ på død og liv være som det var ut av fabrikk, tenk så forbanna kjedelig om ingen turte å gjøre noe med bilen sin ? :P

For å si det sånn, denne hadde blitt jævlig bös med DE lyktene, det synes i allefall jeg. Dessuten kommer du nesten ikke nærmere originalt når det kommer til modifikasjoner, hella leverer jo til og med ut TÜV på sine DE lykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, originalpoliti-> Ro deg ned litt nå a, det er vel strengt tatt forskjell på "råne stadiet" og genuin interesse for øking av effekt, syns du ikke? Når du kaller det råning og senke og modifisere bilen sin så blir det bare feil for meg, råning er fjørkappa gamle søplehauger med svært lav effekt og alt for stort eksosanlegg.

Ikke misforstå, jeg er en klar fan av velholdte originalbiler ( som denne f.eks ). Men jeg ser ikke problemet med å modifisere bilen sin til sitt "eget". Ikke alt MÅ på død og liv være som det var ut av fabrikk, tenk så forbanna kjedelig om ingen turte å gjøre noe med bilen sin ? :P

For å si det sånn, denne hadde blitt jævlig bös med DE lyktene, det synes i allefall jeg. Dessuten kommer du nesten ikke nærmere originalt når det kommer til modifikasjoner, hella leverer jo til og med ut TÜV på sine DE lykter.

x2 :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så foreslår jeg at dere oppfører dere i andres tråder og ikke kommer med tåpligheter. For det andre så har jeg aldri knyttet DE Lykter, forsiktig senk og litt felger opp mot råning. Men alt ut over dette blir for harry for meg, Angleyes, sortsota ruter, spoilere, 10" eksosstusser og kompressor/turbo [-X

Jeg synes selv at en E34 gjør seg best i den stand den kom ut av fabrikk på, dette er en bil med såpass rene og kraftfulle (og ikke minst flotte) linjer at den trenger ikke å modifiserers ytterlige i stor grad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel talt;) hehe... enig med det du sier, modifisering med original deler fra bmw leverandører eller bmw selv er ikke å ødelegge bilen. Er bare på jakt etter div ting som kan gjøre den kanskje tøffere men med hele tiden med tanken på at den skal være clean og ikke skrikende "RÅ".

Jeg tenker den hadde tålt noe senk med KW dempere/Bilstein, Sorte Hella lykter og evt Eisenmann effektannlegg fra KAT. Kanskje prøve ut med Hartge, Alpina eller nyere BBS felger. Slik som stod på Evenol sin (540i/6)..

Det får bli noe innkjøp også heller montering i vinter da en kan stå inne...Blitt mye andre biler i sommer så 530 har stått mye stille..:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så foreslår jeg at dere oppfører dere i andres tråder og ikke kommer med tåpligheter. For det andre så har jeg aldri knyttet DE Lykter, forsiktig senk og litt felger opp mot råning. Men alt ut over dette blir for harry for meg, Angleyes, sortsota ruter, spoilere, 10" eksosstusser og kompressor/turbo [-X

Jeg synes selv at en E34 gjør seg best i den stand den kom ut av fabrikk på, dette er en bil med såpass rene og kraftfulle (og ikke minst flotte) linjer at den trenger ikke å modifiserers ytterlige i stor grad :)

Ooh behave!! :lol:

Du må regne med at noen prøver å arrestere deg en gang i blant, med den velvoksne og nonchalante måten du fører samtalene dine på..

Like tåpelig at du skriver i andre sine tråder om hvor "harry" og "rånete" den og den tingen er.

Til trådstarter synes jeg du har en helt enestående flott vogn. Sorte lykt blir kanskje litt feil opp mot fargene på resten av bilen? Gule lykter er jo helt enestående opp mot den flotte rødfargen du har, og ikke minst står den opp mot blinkerene dine.

En feiende flott orginalbil. Ikke alle forunt med en så strøken E34.

Stå på, og kom gjerne med fler bilder både ut og innvendig. :D

Rs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel talt;) hehe... enig med det du sier, modifisering med original deler fra bmw leverandører eller bmw selv er ikke å ødelegge bilen. Er bare på jakt etter div ting som kan gjøre den kanskje tøffere men med hele tiden med tanken på at den skal være clean og ikke skrikende "RÅ".

Helt enig! Orginal styling gjør bilen tøffere enn en standar E34, men på en mer gjennomført og clean måte. Evenol/johnja sin røde 540I er et glimrende eksempel(selv om jeg ikke er fan av DE lykter, men det er en smaksak :wink: )

Ooh behave!! :lol:

Du må regne med at noen prøver å arrestere deg en gang i blant, med den velvoksne og nonchalante måten du fører samtalene dine på..

Like tåpelig at du skriver i andre sine tråder om hvor "harry" og "rånete" den og den tingen er.

God oppførsel gjelder på nettet også [-X Dette kunne du tatt på PM og har du noe mer "ikke relatert til tråden" så tar du det videre der!

Beklager "rotet" her Odd Erik :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • OddErik_E34 changed the title to Indrehus garasjen "Ny bruksbil, ALPINA D3 Biturbo F31"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...