Kjartand Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 (endret) Hei!Her er da min show/prosjekttråd om min 2004 mod 320CDBilen har:- Facelift styling utvendig- M-pakke innvendig- 19 CSL replica sommer - 18 GS felger vinter- Ny motor i 2012- Nye baklykter med hvite blinkers (LED)Hva jeg har gjort så langt:- Skifta emblem på panser + bak (grunnet slitasje) - Skifta skiltlyslista + hele lysdelen, eine lyse var ødelagt og det andre i dårlig tilstand. - Skiftet skinn rundt giren + ny M girkule- montert angel eyez- Nye stoffmatter- Nye matt chrome ringer rundt speedometeret- skiftet til Xeon i langlys (6000k) + led i grøftlys- skifta alle høytalerne inni, montert sub + ny spiller.- skiftet begge blinklysene- montert lippe på bakluka- Montert Svart matt grill- skiftet bærearmer, og foringer framme.- Skiftet Olje på girkassa og diff.- KN luftfilter montertHva jeg har lyst til å gjøre framover/skal gjøre:- Lakke om slitt førersete (eventuelt kjøpe M3-interør)- Ny eksos heile veien + oppgradering av hjernen hos TRF.- Justerbart senkesett- M3-speil- Tone rutene- M-tech fangere eller M3 ?- CSL baklukeKommer ikke på noe mer i farten, men kom gjerne med innspill! Per dags dato: Skal få tatt noen skikkelige bilder med kamera snart Her e værtfall bilen når eg kjøpte den: Utstyrslista fra BMW utenom standar pakken:Code Description (interface) Description (EPC)S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Dummy-SALAPAS226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sports suspension settingsS235A ANHAENGERKUPPLUNG,KOPF ABNEHMBAR Towing hitch, detachableS249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheelS428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kitS431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dipS473A ARMAUFLAGE VORN Armrest frontS481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seatS494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passengerS502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning systemS508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)S522A XENON-LICHT Xenon LightS534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioningS638A AUTOTELEFON PROFESSIONAL Car telephone ProfessionalS650A CD-LAUFWERK CD playerCode Description (interface) Description (EPC)S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)S710A M LEDERLENKRAD M sports steering wheel, multifunctionS785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lightsL801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANYS863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List EuropeS879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board literature, GermanS8SPA COP STEUERUNG Control unit CO2 Endret Mai 31, 2015 av Kjartand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Så fin ut den, grautulerer! Likte også planene dine. Men du har originale facelift fangere, så er ikke M-tech ekstriør pakke hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Pen bil! Blir bra med planene! legg til M-tech fangere så blir det perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Pen bil!Blir bra med planene! legg til M-tech fangere så blir det perfekt +1 senk er også ett must Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Pen bil!Blir bra med planene! legg til M-tech fangere så blir det perfekt +1 senk er også ett must Takk takk. Du har ikke så verst bil selv Hehe, ja eg såg dette no. Står feil i boka til bilen. Frontfangeren e skiftet fra M-tec til denne etter et lite uhell fra tideligere. Senk er det eg mener gjør mest med denne bilen utenom felger såklart. - er veien her eg bur. Ikke beregna for senk eller breie dekk. Sporer som faen bare med det eg har no Pen bil!Blir bra med planene! legg til M-tech fangere så blir det perfekt Vi satser på det. Spørs hva pengaboka sier Ja M-tech fangeren kommer på lista snart, men blir ikke første prioritet siden den som står på no er heilt ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Gratulerer med meget pen bil! Ser ut som du har kontroll på planene. Vil bare foreslå M3-spoiler i tillegg. Diskre og fin og koster bare et par hundre ferdig lakkert på Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Så fin ut den, grautulerer! Likte også planene dine. Men du har originale facelift fangere, så er ikke M-tech ekstriør pakke hvertfall. Tusen takk! Bilen din var jo råfeit! Skal ikke bytte fanger med meg da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Bestilt komplett Mtech 2 jeg Men syns org. facelift frontfanger er kjempepen. Ville prioritert senk og gromme felger lenge før jeg bytta ut den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Gratulerer med meget pen bil!Ser ut som du har kontroll på planene. Vil bare foreslå M3-spoiler i tillegg. Diskre og fin og koster bare et par hundre ferdig lakkert på Ebay Hei og tusen takk. Syns den 5-serien din e råfin! Ja det er vell noen av planen som aldri vil bli fullført, men er no lov å drømme Har vurdert CSL bakluke, har du link til denne M3-spoileren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Pen bil. Vær så snill å ikke bytt ut den pene facelift-bakluken med en CSL-luke med jalla passform. Da er det mye bedre å kjøpe en liten spoiler på eBay som Lars89 skriver. Ellers kan et alternativ til å bytte fronten være å montere en leppe. Jeg synes AC Schnitzer sin ser ganske bra ut til disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Bestilt komplett Mtech 2 jeg Men syns org. facelift frontfanger er kjempepen. Ville prioritert senk og gromme felger lenge før jeg bytta ut den Mye du måtte ut med ferdig lakka ? Tror eg må få gjort noe med rompa på bilen. Merke skal værtfall skiftes asap og den eksospotten fyfy! Peiling på hva eg kan gjøre med det "refleksene" som er nedenfor lyktene ? Noen som vet hvor eg får kjøpt orginale nye BMW emblemer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Emblemer trur eg er såpass billig at du kan kjøpe hos nærmaste BMW forhandler evt ebay. Ellers er gsbildeler.no og koed.no gode sider å ha i bakhodet til resten av planene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Pen bil. Vær så snill å ikke bytt ut den pene facelift-bakluken med en CSL-luke med jalla passform. Da er det mye bedre å kjøpe en liten spoiler på eBay som Lars89 skriver. Ellers kan et alternativ til å bytte fronten være å montere en leppe. Jeg synes AC Schnitzer sin ser ganske bra ut til disse. hehe, syns heller ikke luken er så stygg. Har hørt mye rart om dene CSL bakluka, men bilen ser mye bedre ut med den lille vippen en får bak. Gi meg et bilde av en kul spoiler så kommer aldri CSL bakluka på listen min Har du link til den AC schnitzer leppa som passer til E46 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Ikke missforstå meg, jeg liker CSL-luke, men det meste en får tak i har elendig passform, og man får det aldri til å passe skikkelig. De billige (vanligste) CSL-lukene har også kort list på bagasjelokket, mens du har lang som ser mye bedre ut. Skulle jeg hatt CSL-luke selv tror jeg original hadde vært det eneste aktuelle, men de koster dessverre både armer og ben. Slik ser M3-spoileren ut: Ellers finnes jo Clubsport-spoileren som veldig mange misliker, men som jeg synes er litt tøff: Finnes tonnevis med andre alternativer også forsåvidt. Slik ser ACS-leppen ut: Jeg vet dessverre ikke hvor du får kjøpt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 ikkje bra å plassere damene bak hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå