Kjartand Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 En M3-fanger bygger mindre ned enn en original M-tech 2-fanger, så jeg tror ikke det er noe problem. Leppen bygger også minimalt ettersom den tres utenpå, og ikke monteres under. du har et poeng. M3 fangeren er vell lavere enn den orginale facelift fangeren eg har ? kunne jo selvfølgelig kjøpt fronten å prøvemontert før eg lakker. M-tech 2 bakfangeren er vell heller ikke noe spesielt forskjell fra faceliften sin ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Tror ikke den er noe lavere nei. De fleste fangerene har ganske lik høyde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Fin bil du har der, hadde selv gått for M fangeren med leppe Men se gjennom http://www.m-teknikk.no/ sin side, der har de mye fint til en bra pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Takker for tilbakemelding. Skal forhøre meg med M-tehnikk om det kan få en M3fanger tilpasset Facelift modellen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Noen som har peiling på Eksos til 320CD couper ? Eventuelt veit om denne er brukbar: http://www.ebay.com/itm/BMW-E36-E46-316 ... 589415d2a9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2015 Helt glemt eg hadde en profil her, men har gjort en del med bilen den siste tida. Har blant anna skifta grøftlys. Ny vs gammel: 50/50 bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Slik blei de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Prøvde meg litt fram med lys en dag: Us vs angel eyez: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Skifta skiltlys fra halogen til led: resultat: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Fin bil! Stemmer for M3-fanger selv. Foreløpig er jeg usikker på hva jeg synes om leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Fin bil! Stemmer for M3-fanger selv. Foreløpig er jeg usikker på hva jeg synes om leppa Takker for det Ja er litt enig med deg. Ser bra ut på bilder, men e vanskelig å få tak i ei lippe med god passform til en saklig pris. Så får bare vente til en dukker opp på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Bytta ryggelys til led, ble mye bedre. Halogen Led: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 Prøvde meg litt på sotfilm bak: Resultat: Ble litt for mye for min smak. brukte gs sin dark film. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå