-Roger- Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Ja, ser ikke noe galt i det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Det gjør jeg og, men ikke så direkte. Dessuten er je også keen på å få.mer info om objektet Sent from my HTC Sensation using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Når folk sier at dem er villig til å møte deg på halvveien, så kan man ofte oppleve at det er mange som har en veldig dårlig oppfattelse av distanse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Gikk fra "salgstråd" til rasisttråd dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Gikk fra "salgstråd" til rasisttråd dette... Tråden har vel strengt tatt aldri vært noen salgstråd. Trådstarter startet tråden her for å få ut litt fustrasjon vedrørende prute kulturen til "våre nye landsmenn" Synes vi har fått varierte innspill om pruting av både Nordmenn og innvandrere jeg, men det er jo ikke til å stikke under en stol at denne kulturen bor litt sterkere i innvandrere og det har også kommet fram her Men du er jo som alltid først ute med å rope rasist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Noen må jo passe på dere hvitinger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Ja rasisme er jo kun noe hvitingene gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 haha nei aldri påstått det...var mer ment som en fønni kommentar til fredrik90 Men...svar meg i tråden min du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 haha nei aldri påstått det...var mer ment som en fønni kommentar til fredrik90 Ja du er en "fønni" skrue du Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Gikk fra "salgstråd" til rasisttråd dette... haha, selv utlending og syntes tråden er funny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Jeg synes det er direkte uforskammet å spørre om siste pris før man i det hele tatt har sett bilen. Hva om selger etter litt overveielse har bestemt seg for en rimelig og fornuftig pris som han synes avspeiler bilens tilstand? Dette er ikke Islamabad eller Lahore der man begynner i skyene med en fantasipris med en underforstått sannhet om at dette er langt over reell verdi, sett i gang og prut. En handel dreier seg om riktig pris for både kjøper og selger, når selger har vurdert prisen som korrekt er det utgangspunktet. Da bør man se bilen, gjøre en vurdering av tilstand målt opp mot pris og eventuellt komme med et bud. Det å sende SMS med "SISTA PRIS" er bare latskap og uforskammethet, det er ikke verdt et svar engang. Bortkastet tid og tildels provoserende spør du meg. Dette er ikke en gatebod i pakistan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 NEi men du hadde blitt gitt bort gratis i oslo! Saken er... En selger legger ut bilen for si 100k... Så er det en potensiell kjøper som kan legge ut 80k. Derfor er det kanskje best å få en "siste pris" før man eventuelt tar turen bort? Pruting er normalt i ALLE land, selv i Norge, utført av etnisk hvite nordmenn. Så drit i bland i Pakistan her. Fuckings irriterende din forbanna idiot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Det er sjelden siste pris wicky. Når de skal bort og hente bilen har de gjerne med seg enda mindre penger som de forventer å få den for etter å ha pekt på hver eneste lille ripe. Telefonpruting er derfor en uting som jeg ikke har noe til overs for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Ikke bare det men det er ofte 5 stykk med truende holdning som kommer og pruter og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Det som er frustrerende med våre nye landsmenn, er at de ikke kan lese en salgsannonse, en kamerat skulle selge en Audi A4 Turbo, la den ut til 12 lapper pga. motorhavari, joda bilen ble lagt ut på finn, så begynte telefonen og kime av utleninger, dem skjønte jo ikke at motoren var havarert da dette stod tydelig i annonsen, sikker på det var 40-50 utleninger som ringte, og klarte jo ikke og prate norsk, og pruta ned til 5000,- osv. Er så irriterende at dem ikke kan lese, og ikke ringe først og lese etterpå, det er det mange av dem som gjør tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå