janerik171187 Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 ang takluke så må jeg si det er tøft, men på en bil man vil ha lenge så hadde jeg droppet det om mulig (kan jo gjerne ikke velge så mye på e30 menne) ser på min 83mod der er det rimelig rustent, så må bytte hele taket før evnt lakkering, ser greit ut utvendig, men inni kasetten er det masse rust, vurderer da å bytte til et uten luke, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Den blå kan du fint selge til meg om et år eller to, så kan jeg fortsette å dra litt damer med den!! du vil jo ikke ha muligheten til å ha TO e30'er vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Den blå vil nok bli solgt da, når den røde skal påbegynnes. Et år eller to er kanskje ikke så usannsynlig. Du får begynne å spare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Fått gjort litt på forstilling nå, pusset opp fjærbein, byttet hjullager, bærebruer og montert de nye bremsene. Her er 300mm skiver prøvemontert (ny til venstre ) Fjærbeina er bare et par år gamle, men trengte en liten finishjobb. Brukte felglakk, først gull, så en dæsj sølv. Forsøkte å få det til å likne på eloksering, og det likner i hvertfall litt. Klart for montering. Lite gammelt her nå. Nye bremseslanger (etter tipset fra Hylle) og Yellowstuff klosser. Så da er bremsene på plass, og det begynner å nærme seg mulighet for å trille litt igjen. Måtte også teste felgene. Kjøpte noen BBS RZ 8x16 (også fra hoffleverandør Hylle) som er borret om til 4x100. Her er de montert med spacer på 15mm. For sammenlikning prøvde jeg også de originale 7x15 felgene. (samme spacer) Blir spennende å se hvordan dette fungerer i praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 traktor profil funker dårlig med såpass senk. får driftestuk på framskjerma da unge Thorrud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Utrolig flott denne har blitt!! Gleder meg til å se den på e30meet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 hvis den er stiv nok så går det jo, ellers bør en nok få på litt strekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Her skal det ikke strekkes! Kjører heller slik da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 hahaha, har no gamle ix fjører du kan få Harald Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Strøkent dette her altså Ble tøff finish på delene du lakkerte også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 for ett smykke denne er! , har sikkert sett gjennom denne tråden 100 ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Hei nå har lakkereren kommet tilbake fra polen, så vi kan stikke en tur innom til uka, hvis det passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Ser veldig bra ut! Dekkstrekk er for apekatter og har ingenting på biler som skal kjøres å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 digger å lese i denne tråden, alt blir så rent og pent ! bra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Hjertelig takk for alt skrytet. Kan jo få en gammel mann til å rødme. Dekkstrekk liker jeg rett og slett ikke. Endringer som reduserer kjøreegenskapene, og samtidig ser rart ut liksom? Minner litt om de japanske gutta som har to meter høye spoilere og eksosrør som man ikke kan se enden på. Aller helst skulle jeg sluppet å space ut hjula også, men der vinner bremsene. Julian, bare pling på du. Hadde vært fint det. Har hørt med et par andre lakkerere som kunne komme å gi pris på lakkeringsjobb, men ikke sett noe til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå