vinnalott Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 (endret) Ble BMW-eier for første gang i fjor sommer etter et "impulskjøp" fordi bilen var så god å kjøre. Bilen har ikke alt for mye ekstrautstyr, men har planer om å ettermontere litt her og der. Tenkte jeg skulle slenge ut litt bilder av bilen etterhvert som jeg får moddet den, starter nå med noen små forandringer.Utført:- M-sport ratt- Shadowline trim- Oppgradert lyd (Gladen Audio One 200 BMW + Blaupunkt tha-555)- 20" BBS LM replica felger- M-sport frontfanger- Svarte nyrerPlanlagt, i prioritert rekkefølge:- H&R 35mm senk- Sote ruter fra b-stolpe- Oppgradere fra M-ASK til CIC- Automatisk bakluke- M5 speilSlik så bilen ut med vinterdekk, uforandret etter kjøp:La på plasti dip på trim rundt vinduene tidligere denne uka. Ble fornøyd med plasti dip-mod'en men har folie liggende til trim'en dersom plasti dip'en skulle vise seg å løsne/fungere dårlig. Enn så lenge lar jeg plasti dip'en ligge. La også om til sommerdekk i dag samt tok en kjapp håndvask (dårlig kamera her, skal bruke speilrefleks senere): Endret Oktober 20, 2015 av vinnalott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Liker (naturligvis?) planene dine. Har du noen interiørbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Pen bil, liker stilen. Litt senk kommer til å bli meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bazz Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Fin bil, men hvordan dekkdim. kjører du på? Så litt "ballong" ut. Med slike hjul bør du senke litt. Hartge eller HR anbefaler jeg. Hvis du synes det er nok med M-Sport senk, så har jeg fjærer og stag liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinnalott Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Skal få tatt litt interiørbilder også. Dekkdimensjon er 245/35/20 foran og 285/30/20 bak, så litt større enn standard dim. Er enig i at det ser litt ballong ut på bildene, lurer på om ikkebildene lyver litt, klarer ikke å se det samme irl. Er ørlite grann dekkstrekk på dem. Har H&R 35mm senkefjærer på vei i posten, så da blir det litt bedre etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinnalott Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Her er forøvrig noen (dårlige) mobilbilder av interiør og dekk: Foran: Bak: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Fin bil og fine planer men behold orginal nyrene så holder den seg fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Meget fin bil du har fått deg. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinnalott Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Jeg byttet frontfangeren og nyrer forrige helg, ble veldig fornøyd med resultatet. Nå i helgen har jeg fått korrigert lakken, brukte ca 15 timer i garasjen inkl en kjapp innvendig shine og skinnbehandling. Resultatet var den blankeste bilen i gata. Får prøve å følge opp og holde den blankest ut sommeren. LSP som er brukt her er CG Blacklight. Har fått senkesettet fra H&R nå, men gjenstår å finne noen som kan montere det samt senke bak med diagnose til en rimelig penge. Sjekket med Bavaria, de skulle ha ca 10.500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå